اعلام اسامی آثار بخش مسابقه جشنواره فیلم موج


دبیر نخستین جشنواره سراسری فیلم موج کیش گفت: به دلیل استقبال چشمگیر و کیفیت مطلوب آثار رسیده، پنج فیلم کوتاه به ظرفیت بخش مسابقه افزوده شد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، ابراهیم حصاری با اشاره به اتمام بررسی فیلم‌های ارسال شده توسط هیات انتخاب بیان کرد: اعضای این هیئت از دو هفته قبل، بررسی آثار رسیده به جشنواره را آغاز کردند و جلسه نهایی هیات انتخاب با حضور حسین مهکام، مجیدرضا مصطفوی و رضا شیخلانی در محل سازمان منطقه آزاد کیش (دفتر تهران) برگزار شد.

به گفته وی در این جلسه پس از ساعت‌ها بررسی، بحث و تبادل نظر در خصوص آثار منتخب، فهرست نهایی فیلم‌های راه یافته به بخش مسابقه اعلام شد.

ابراهیم حصاری افزود: با توجه به تعداد زیاد آثار رسیده به جشنواره و سطح کیفی بالای فیلم ها، رقابت در این مرحله بسیار فشرده بود و در نهایت تصمیم بر این شد که پنج فیلم به ظرفیت اعلام شده قبلی افزوده شود؛ بنابراین ۶۵ اثر در بخش مسابقه حضور خواهند داشت تا امکان دیده شدن چند فیلم خوب دیگر از فیلم سازان شرکت کننده فراهم شود.

شرکت کنندگان می‌توانند برای اطلاع از لیست فیلم‌های راه یافته به بخش مسابقه، به وب‌سایت جشنواره با آدرس www.art.kish.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
تیزر آثار بخش فیلم ما پنجمین جشنواره مردمی فیلم عمار