سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پُست معنوی لاریجانی در تلگرام


پُست معنوی لاریجانی در تلگرامایرنا/ رییس مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود نوشت: خداوند قلب مومن را از آن خود می داند که باید متناسب این جایگاه، توسط مومنین صیانت و ساخته شود.

علی لاریجانی در کانال تلگرام، اینستاگرام و سایت شخصی خود نوشت: در روایت آمده «قلب المومن حرم الله» قلب مومن حرم الله است و در آن، غیر خدا راه ندهید.
وی در ادامه این مطلب آورده است: نکته پر اهمیت این است که خداوند قلب مومن را از آن خود می‌داند که باید متناسب این جایگاه، توسط مومنین صیانت شود و ساخته شود، بله ساخته شود چرا چون نفس آدمی، ظرفی نیست که از قبل خلق شده باشد و با ادراکات انسانی پر شود، بلکه براساس آنچه توسط انسان دریافت می‌شود، نفس آدمی شکل می‌یابد و رنگ می‌گیرد.

لاریجانی ادامه داد: لذا واردات قلبی صرفا جنبه ادراکاتی را ندارند که در ظرف نفس آدمی قرار می‌‌گیرد، بلکه به مجرد اینکه هر امری چه ادراک محسوس، چه معقول و چه تخیل درک می‌شود، شاکله نفس را تغییر می‌دهد.

وی در ادامه آورده است: این همان نکته‌ای است که هر آن ، همه عالم در تغییر قرار می‌‌گیرند و دم بدم ، فیض الله عالم را بوجود می‌آورد. لذا معصوم در این روایت به این نکته توجه داده است که قلب را حرم الله بدانیم و طبعا برای صیانت و ارتقاء قلب نهایت دقت را در واردات قلبی بنماییم که همه حیثیت انسان به این امر مربوط می‌شود.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
آموزش ساخت ربات تلگرام | بات تلگرام | بازاریابی با تلگرام