ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



كشتی گیران فرنگی كار در شیراز اردو می زنند


به گزارش فدراسیون كشتی، فرنگی كاران كشورمان كه باید روزهای 30 و 31 اردیبهشت ماه در رقابت های جام جهانی 2016 در شیراز ، به مصاف هفت تیم برتر دنیا بروند، عصر امروز برای برپایی یك اردوی 10 روزه راهی این شهر می شوند.
ملی پوشان كشتی فرنگی تا زمان آغاز مسابقات جام جهانی، تمرینات متنوعی را زیر نظر كادر فنی در سالن محل برگزاری و دیگر سالن های كشتی شهر شیراز برگزار می كنند.
پس از جام جهانی شیراز، مرحله جدید اردوی تیم ملی كشتی فرنگی از 7 خرداد آغاز می شود و تیم ملی تا 18 مرداد زمان اعزام به المپیك، چهار مرحله اردو آماده سازی را در برنامه خواهد داشت .
در صورت صلاحدید كادر فنی، شركت در تورنمنت های بین المللی از جمله جام پیت لازینسكی لهستان هم در برنامه تیم ملی قرار می گیرد.
رقابت های جام جهانی كشتی فرنگی با حضور تیم های، ایران، روسیه، جمهوری آذربایجان، تركیه، اوكراین، بلاروس، قزاقستان و آلمان روزهای 30 و 31 اردیبهشت ماه در سالن شهید دستغیب شهر شیراز برگزار می شود.

تركیب تیم ملی كشتی فرنگی در جام جهانی از این قرار است:
59 كیلوگرم: سامان عبد ولی و امین مردانی
66 كیلوگرم: امید نوروزی و مهدی زیدوند
71 كیلوگرم: افشین بیابانگرد و عظیم گرمسیری
75 كیلوگرم: سعید عبد ولی و پیام بویری
80 كیلوگرم: رامین طاهری و یوسف قادریان
85 كیلوگرم: حبیب الله اخلاقی و حسین نوری
98 كیلوگرم: قاسم رضایی و مهدی علیاری
130 كیلوگرم: بشیر باباجان زاده و بهنام مهدی زاده
ورزشی**1067** 1701

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
كشتی گیران ایران ( فرنگی )