سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جاده شاهرود- گرگان تنها مسیر بسته در استان سمنان است


احمد طاهری روز دوشنبه به ایرنا افزود : سه مسیر برف گیر استان سمنان شامل گردنه آهوان در مسیر اصلی تهران - مشهد ، مسیر چهل دختر در مسیر شاهرود - آزادشهر و مسیر فیروزکوه - فولادمحله که بر اثر برف سنگین شب گذشته و صبح امروز مسدود شده بود، با تلاش راهداران بازگشایی شد و تردد در آن ها با زنجیرچرخ امکان پذیر است.
وی اظهارداشت: به علت کولاک شدید، مسیر توسکستان حدفاصل شاهرود - گرگان هنوز بازگشایی نشده و انسداد آن ادامه دارد.
طاهری با اشاره به خدمات رسانی هفت تیم امداد و نجات هلال احمر سمنان به مسافران و خودروها در گردنه های برف گیر منطقه ، گفت: جمعی از در راه ماندگان در جاده ها، به مساجد و اماکن زیارتی همان منطقه اسکان یافتند تا پس از بازگشایی مسیر ها به سفر خود ادامه دهند.
وی یادآور شد : امدادگران به توزیع غذا در بین افرادی که در کنار جاده ها منتظر بازگشایی مسیر هستند پرداخته اند و تلاش برای بازگشایی مسیر شاهرود -گرگان ادامه دارد.
بارش برف در استان سمنان به علت استقرار سامانه ناپایدار و بارشی، از شب گذشته آغاز شد و صبح روز دوشنبه افزایش یافت ، برخی مدارس شهرهای این استان را تعطیل کرد.
بارش ها و کاهش دمای هوا بر اساس پیش بینی هواشناسی استان سمنان تا عصر فردا سه شنبه ادامه دارد.
7340/6103/6026/1352

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
جاده توسکستان شاهرود گرگان