سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



روزانه 140 خرده فروش مواد مخدر در سطح شهر تهران دستگیر می‌شوند


به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، سردار حسین ساجدی‌نیا در جریان دویست و یازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، ضمن اشاره به فعالیت‌های نیروی انتظامی در 14 سال گذشته در محله هرندی اظهار داشت: علی‌رغم اقدامات انجام شده در این 14 سال هر سال شاهد وضعیت بدتری را در این منطقه شاهد بوده‌ایم به طوری که پلیس طی 5 سال گذشته 23 مرحله طرح در منطقه 12 و به صورت وسیع در پارک‌های اطراف محلات انجام داده است که برخی از نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر تهران نیز در طرح‌های پلیس شرکت داشته‌اند.

سردار ساجدی نیا با اشاره به جمع‌آوری معتادین از سطح شهر و پارک‌ها خاطر نشان کرد: متاسفانه پس از جمع‌آوری این افراد و نگهداری آنها در کمپ‌ها به دلیل عدم اشتغال دوباره به چرخه بازگشته و می‌طلبد که در این زمینه اقدامات لازم برای درمان و اشتغال معتادین انجام شود.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به زندگی برخی از معتادین شهرستانی در پارک‌ها و بوستان‌های منطقه 12 و به ویژه هرندی گفت: این محل برای زندگی این افراد شده است.

وی با اشاره به آمار معتادین متجاهر در تهران گفت: 16 هزار معتاد متجاهر در طرح‌های پلیس جمع‌آوری شده‌اند که از این تعداد 1500 نفر خانم هستند.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به آمادگی پلیس جهت جمع‌آوری معتادین خاطر نشان کرد: این آمادگی در مجموعه پلیس حضور دارد که بیش از 97 درصد از معتادان را جمع‌آوری کنند و درواقع در این زمینه پلیس تهران مشکلی را ندارد.

سردار ساجدی نیا اضافه کرد: جدای محله هرندی، 38 پاتوق در شهر تهران وجود دارد که هر کدام مشکلات و معضلات بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده‌اند و در واقع دو سوم مجموعه هرندی هستند که امیدواریم شورای شهر تهران نیز تدبیری برای این مناطق انجام دهد و بعد از هرندی، دره فرحزاد را در دستور کار خود قرار دهد.

وی در رابطه با کشفیات پلیس تهران بزرگ گفت: هر ساله با توجه به فعالیت‌ مضاعفی که از سوی پلیس انجام می‌شود اقدامات خوبی در بحث دستگیری افراد قاچاق‌چی و خرده‌فروش مواد مخدر انجام می‌گیرد و هم اکنون روزانه 140 خرده فروش مواد مخدر در سطح شهر دستگیر می‌شوند.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ گفت: در رابطه با قاچاقچیان در 8 ماهه گذشته تا این لحظه 12 تن از مواد مخدر کشف شده است که روز گذشته یک تن مواد مخدر در غرب تهران کشف و 11 نفر دستگیر شدند.

ساجدی نیا با اشاره به رشادت و از جان گذشتگی پرسنل نیروی انتظامی در برخورد با قاچاقیچان گفت: در طول 5 سال گذشته بیش از 6 شهید از سوی پلیس نیروی انتظامی تقدیم نظام جمهوری اسلامی شده است و این جدیدت ما را در مبارزه با مواد مخدر نشان می‌دهد.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد: از ابتدای سال تا به امروز با 142 باند برخورد شده است و این در حالی است که نسبت کشفیات در سال جاری 41 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.

ساجدی نیا از آمادگی پلیس تهران بزرگ جهت همکاری و همراهی سایر بخش‌ها جهت حل مشکلات آسیب‌های اجتماعی در محله هرندی خبر داد.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
جولان قاچاقچی های مواد مخدر در سطح شهر در برنامه مصیر