سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



طعم مارشمالو به اندروید ور هم رسید؛ با قابلیت‌های جدید و کلیدی آشنا شوید


Android-Wear-Developers-Promo-Video-Screenshot-Screencap-024-1280x720-1024x576

رسیدن سیستم‌عامل اندروید ور برای گجت های پوشیدنی به نسخه 6 از اندروید به نام مارشمالو تقریباً داستان زیادی دارد. اگر در جریان باشید به نظر می‌رسید اندروید 6 مارشمالو برای عرضه در دستگاه‌های پوشیدنی مشکلات زیادی به همراه دارد. اکنون این نسخه پس از ماه‌های پرورش برای دریافت در ساعت‌های موتو 360 چه در نسل اول و چه در مدل‌های نسل دوم اماده شده است. برای دیگر دستگاه‌های اندروید ور بازار نیز تا حدود دو هفته دیگر به صورت کامل عرضه خواهد شد. این نسخه از اندروید ور شماره ورژن 1.4.0.2580363 را دارا می‌باشد. در ادامه همراه باشید.

فرمان‌های صوتی بهتر شده‌اند

Better-gestures

در این نسخه با گفتن OK, Google ساعت هوشمند اندرویدی شما فعال خواهد شد. می‌تواند فرمان‌های مختلفی به آن بدهید. حتی این قابلیت نیز پیش‌بینی‌شده است که در اپلکیشن های پیام‌رسان به‌جای تایپ از طریق فرمان‌های صوتی متن خود را بنویسید. در ساعت‌های هوشمند دیگر چون هوآوی واچ حتی با گفتن نام فرد موردنظر می‌توانید با آن تماس بگیرید. تماس گرفتن در دو بعد انجام می‌شود. اگر ساعت هوشمند دارای اسپیکر باشد، که به‌راحتی با ساعت صحبت می‌کنید در غیر این صورت تماس به اسمارت فون منتقل می‌شود.

فعال‌سازی اسپیکر دستگاه

New-voice-gestures

یکی از مصداق‌های عدم هماهنگی سخت‌افزار و نرم‌افزار در اندروید ور را می‌تواند در این قسمت دید. بسیاری از ساعت‌های هوشمند اندرویدی دارای اسپیکر هستند اما تا قبل از این نسخه به دلیل عدم شناسایی دستگاه، اندروید نمی‌توانست از اسپیکر استفاده کند. در تکمیل مورد اول باید به شما بگویید که بافرمان صوتی در بعضی از ساعت‌های هوشمند علاوه بر تماس گرفتن، می‌تواند با ساعت نیز تماس خود را پاسخ دهید. اکنون استفاده از ASUS ZenWatch 2 و Huawei Watch جذاب‌تر خواهد شد.

ژست‌های حرکتی بیشتر شده‌اند

Speaker-support

یک ساعت هوشمند باید بتواند به تمام لمس‌های صورت گرفته واکنش نشان دهد. در نسخه‌های قبلی از اندروید ور این مورد به‌صورت کامل اجرایی شده بود اما این پتانسیل را داشت که بتواند بهتر عمل کند. شما تصور کنید در این نسخه می‌تواند اعمال بیشتری را با نگه‌داشتن لمس خود و سپس یک سوایپ انجام دهید. برای مثال در هر کارت ایجادشده از نوتیفیشکن اگر می‌خواهید مشخصات بیشتری را ببینید کافیست پس از لمس چندثانیه‌ای و سوایپ به پایین، شاهد این مشخصات باشید.

چند قابلیت انحصاری برای موتو 360

Moto-360-extra-features

چند مورد صرفاً به‌صورت انحصاری برای موتو 360 (نسل اول و نسل دوم در تمام مدل‌ها) عرضه‌شده است. البته انتشار این موارد برای دیگر ساعت‌های هوشمند بعید نیست اما در لیست تغییرات فعلاً برای موتو ذکرشده است. برای مثال، اضافه شدن 6 زبان دیگر، اضافه شدن قابلیت Doze mode که می‌تواند اپلیکیشن ها را در پس‌زمینه بهتر مدیریت کند تا عمر باتری بیشتر شود و بهره بردن از خاصیت درخواست مجوز همانند اندروید 6 ازجمله قابلیت‌های جدید دستگاه‌های موتو خواهد بود. باید اشاره‌کنیم که در این نسخه از اندروید جدا از همگام‌سازی اعمال‌شده با اسمارت فون، شما می‌توانید تاریخ و ساعت را نیز تنظیم کنید.

phonearena

لینک کوتاه

Closeبرای امتیاز دهی به این مطلب، لطفا وارد شوید: برای ورود کلیک کنید

صدرا مخملیتوسط صدرا مخملی

عاشق کارممم :) دانشجو ای تی و هر روز فقط با این کارا سرم رو گرم کردم! بالاخره عشق ادمه دیگه!ادم های موفق کار های شاخی انجام نمیدن بلکه کار های عادی به صورت خاص انجام میدن! روز های روشنی رو به رو مون هست!Email: [email protected]Instagram: sadramakhmali

کوتاه نمی آیم ..... تا تهش هستیم (*ـ*)ــ

مشاهده همه مطالب صدرا مخملی


ویدیو مرتبط :
با روند شکل گیری نام اندروید 6 مارشمالو آشنا شوید.