مدیران فیس بوک و توییتر از سوی داعش تهدید به مرگ شدند +عکس


با افزایش اقدامات ضد تروریستی سایت های فیس بوک و توییتر، موسسان این دو شبکه با تهدیدات جدی داعش مواجه شده اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "گاردین"؛ گروه تروریستی داعش به تازگی ویدیویی منتشر و در آن مدیرعاملان شرکت های توییتر و فیس بوک را به مرگ تهدید کرده است.

با افزایش برنامه های ضد تروریستی سایت های فیس بوک و توییتر، تروریست های داعش تهدیدات خود را بر علیه این دو وبسایت افزایش داده اند. 

در آخرین فیلم منتشر شده از سوی این گروه، داعش مدعی شده در حال حاضر 10 هزار حساب فیس بوک، 5000 حساب توییتر و 150 گروه فیس بوکی در اختیار دارد.

در کنار این ویدیو، متنی نیز منتشر شده که در آن داعش مدعی شده است "در ازای هر یک حساب کاربری مسدود شده، 10 حساب جدید ساخته می شود و در نهایت این سایت ها پاک خواهند شد."

نکته ای که درباره این فیلم جلب توجه می کند، استفاده از چهره های زاکربرگ و جک دورسی، مدیرعاملان فیس بوک و توییتر، به عنوان هدف تیراندازی است.

یکی از مسئولان شرکت توییتر درباره این ویدیو اظهار کرد: "این تهدید کاملا عادی است و داعش پیشتر هم تهدیدهای بسیاری ضد این شرکت مطرح کرده است." 

پلیس سان فرانسیسکو اعلام کرده است تهدیدی بر علیه ساختمان اصلی شرکت توییتر در این شهر وجود ندارد و این تهدیدات کاملا بی اهمیت هستند.

توییتر در چند سال گذشته با مشکل افزایش تعداد حساب های کاربری گروه های تروریستی مواجه شده و بیش از 125 هزار حساب مرتبط با این گروه ها را مسدود کرده است. 

در همین حال فیس بوک نیز میزان برخورد خود با حساب های مرتبط با داعش را افزایش داده است.

دولت آمریکا اخیرا تصمیم گرفته با همکاری شرکت های بزرگ فعال در زمینه شبکه های اجتماعی با تبلیغات اینترنتی داعش مقابله کند و تاکنون اقدامات بسیاری برای توقف گسترش آن ها انجام داده است.

مدیران فیس بوک و توییتر از سوی داعش تهدید به مرگ شدند +تصاویر

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تمسخُر داعش در فضای مجازی توییتر، فیس بوک...عراق-سوریه