ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پدیده آژاکس در لیست خرید بارسلونا


پدیده آژاکس در لیست خرید بارسلوناورزش 3/ مدیران ورزشی بارسلونا تلاش وسیعی در جهت پیدا کردن استعدادهای جوان که سبک بازیشان با فلسفه بارسا همخوانی دارد آغاز کرده اند.
رسانه های ورزشی کاتالونیا که نزدیک به باشگاه بارسلونا هستند، دو هفته پیش خبر از علاقه این باشگاه برای جذب یک مدافع مرکزی جوان ولی سطح بالا دادند و نام هایی چون استونز، خیمنز، مارکینیوس و ماریان نیز در این زمینه مطرح شد. در همین راستا امروز موندودپورتیوو از اضافه شدن نام پدیده 19 ساله آژاکس به نام "ریچدلی بازوئر"، به لیست روبرت فرناندز، مدیر ورزشی بارسا خبر داد.
بازوئر یک بازیکن چند پسته است که هم می تواند در دفاع بازی کند و هم به عنوان هافبک دفاعی. موندودپورتیوو از او به عنوان آلترناتیو پل پوگبا یاد کرده؛ بطوریکه در صورت عدم توفیق بارسایی ها در جذب ستاره فرانسوی یووه، پروسه جذب بازوئر اجرایی خواهد شد.
مارک اوورمارس به عنوان مدیر ورزشی آژاکس و فرانک دی بوئر(مربی آژاکس) که هر دو سابقه پوشیدن پیراهن آبی اناری ها را در کارنامه دارند، بازوئر را به مدیران بارسلونا پیشنهاد داده اند ولی توصیه کرده اند که این بازیکن پس از رسیدن به پختگی لازم و در سال های آتی به بارسا ملحق شود. سیتی، پاری سن ژرمن و چلسی نیز از باشگاه های علاقمند به بازوئر هستند.

جذاب‌ترین خبرهای ورزشی را در «کانال ورزش» دنبال کنید

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
بازی بارسلونا - آژاکس