سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نماینده مجلس: قاضی پور قبلا هم از این ادبیات استفاده کرده بود


نماینده مجلس: قاضی پور قبلا هم از این ادبیات استفاده کرده بودانتخاب/ یک نماینده مجلس با بیان اینکه قاضی پور قبلا هم از این ادبیات استفاده کرده بود گفت: «اظهارات توهین قاضی پور باید از طریق مجاری قانونی در کلیت مجلس حل شود.»

عابد فتاحی نماینده شهر ارومیه در مجلس شورای اسلامی واکنش به سخنان جنجالی نادر قاضی‌پور در مورد زنان و قومیت ها، گفت: به نظر من این مساله تبدیل به یک مسئله کلان ملی درون مجلس شده است. البته تنها با اعتراض زنان و یا فقط پیگیری نمایندگان استان آذربایجان غربی نمی شود آن را حل کرد. باید نگاه ما به این موضوع کلان و ملی باشد. بهترین راه آن است که کلیت مجلس بر اساس قانون درباره این موضوع تصمیم‌گیری لازم را انجام دهد.

عابد فتاحی در مورد محتوای سخنرانی جنجالی نادر قاضی‌پور گفت: قبل از ورود به نقد محتوای سخنان آقای قاضی پور باید این نکته مهم را در نظر بگیریم که متاسفانه سخنان این چنینی از امثال آقای قاضی پور در بین برخی اقشار در شهرهای مختلف ایران نه فقط ارومیه طرفدارانی دارد. همین که قاضی پور در انتخابات دو دوره اخیر بیشترین آرا را کسب کرده، نشان از آن دارد که وی در نزد آرای عمومی جایگاهی دارد.

فتاحی به عنوان رییس فراکسیون اهل تسنن مجلس نهم با تاکید بر اینکه هر نماینده باید آیینه شهر خودش باشد در نتیجه باید در گفتار و رفتارش دقت بیشتری بکند، افزود: وقتی یک نماینده از طرف بخش بزرگی از مردم یک شهر به مجلس می رود در واقع وظیفه بسیار سنگین‌تری بر دوشش است. باید نسبت به دیگر افراد جامعه دقت بیشتری در گفتار و رفتار خود بکند. البته پیش از این نیز آقای قاضی‌پور ادبیات این چنینی داشته است. همه هم در مجلس با این ادبیات آقای قاضی پور آشنا هستند. امیدواریم وی توضیحات قانع کننده ای به مجلس بدهند.

فتاحی در انتها بار دیگر تاکید کرد: بهترین کار این است که سخنان توهین آمیز قاضی پور توسط تمام نمایندگان مجلس قانونی پیگیری شود.

چندی پیش فیلمی از نادر قاضی پور نماینده ارومیه در فضای مجازی متنشر شد که وی در این فیلم به بانوان مجلس توهین کرده است.

منبع: انتخاب


ویدیو مرتبط :
سخنرانی قاضی پور نماینده اورمیه در مجلس به ترکی