فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



اهدای بیش از 31 هزار نسخه کتاب به مدارس و مساجد


محمد نقی صالحی روز شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:به طور کلی محوری ترین و مهم ترین فعالیت و رویکرد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کتاب و کتابخوانی است.
وی ادامه داد: به مناسبت بیست و سومین دوره هفته کتاب و کتابخوانی، بیش از 21 هزار نسخه کتاب از سوی این کانون به مدارس و مساجد مناطق محروم این استان اهدا شد.
صالحی اظهار کرد: پیش از این نیز در روز ادبیات کودکان و نوجوانان /18 تیر/ ، 10هزار نسخه کتاب از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مدارس و مساجد سطح استان به ویژه در مناطق محروم اهدا شد.
وی برگزاری نمایشگاه های کتاب به مناسبت های مختلف، تشکیل کارگاه های روخوانی کتاب با حضور والدین و معرفی کتاب های مفید را از جمله فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، برای توسعه و ترویج کتابخوانی برشمرد.
صالحی افزود: برپایی کارگاه های نقد کتاب با حضور کارشناسان و نویسندگان استانی و کشوری، اجرای مسابقات مختلف فرهنگی و هنری و اجرای نمایش «یخی که عاشق خورشید شد»با موضوع کتابخوانی و برگزاری جلسات معرفی کتاب های جدید، از جمله برنامه های این کانون بود که در هفته کتاب و کتابخوانی در مراکز فرهنگی و هنری استان برای کودکان و نوجوانان برگزار شد.
7312/6085

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
اهدای کتاب اهدای دانایی