ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تعریف و تمجید دایی از مهدی رحمتی!


  X  

تاریخ خبر : جمعه 1394.08.22 - 19:09

تعریف و تمجید دایی از مهدی رحمتی!

کاپ/ مربی صبا گفت: شایعاتی که مطرح می شود مبنی بر بی احترامی حقیقی به من، اصلا صحت ندارد و من آنها را تکذیب می کنم.
محمد دایی درباره آخرین وضعیت صبا پیش از بازی با ذوب آهن اظهار داشت: صبح و بعدازظهر تمرینات خود را در تهران ادامه می دهیم و آماده بازی با ذوب آهن می شویم. بازی سنگینی مقابل این تیم داریم اما ذوب آهنی ها هم مانند ما کار دشواری را خواهند داشت. تیم ما تیم بدی نیست و انشاالله می رویم تا سه امتیاز بازی با ذوب را از آن خود کنیم.
وی درباره تعطیلی های لیگ برتر به دلیل بازی های ملی و تاثیری که روی مسابقات می گذارد گفت: به نظر من این تعطیلاتی که در لیگ رخ می دهد یک مقدار زیاد شده است و تیم ها از حالت عادی و نرمال خود خارج می شوند و از جذابیت لیگ هم کاسته می شود. تیم ها تا می آیند به خودشان بیایند و سروسامانی بگیرند تعطیلی جدیدی از راه می رسد و روند کاری آنها با نوسان مواجه می شود. گمان می کنم یکی از دلایل استقبال کم مردم از بازی ها همین تعطیلات گاه و بی گاهی است که اتفاق می افتد.
مربی تیم صبا درباره بازی ایران و ترکمنستان خاطرنشان کرد: بازی را دیدم. ترکمنستان تیمی نبود که بتواند برای ایران مشکل ایجاد کند و خیلی راحت تر می توانستیم این تیم را از پیش رو برداریم. شانس آوردیم که خیلی زود گل خورده را جبران کردیم وگرنه کار ما به مشکل می خورد.
وی درباره عملکرد علیرضا حقیقی در چند بازی اخیر و همچنین تشویق مهدی رحمتی توسط هواداران اذعان داشت: تیم ملی چند بازی است که گل بد می خورد. در بازی با ترکمنستان هم این اتفاق رخ داد. پیش از این هم گفته بودم که باید تیم ما در بعضی نقاط تقویت شود. گلرهای خوبی در لیگ داریم از جمله مهدی رحمتی و همچنین حامد لک که در تیم صبا بازی می کند. به نظرم هرکسی که آماده باشد باید به تیم ملی دعوت شود و نباید به سن و سال توجه داشت.
دایی در ادامه افزود: من باز هم می گویم باید سرمربی تیم ملی توجه بیشتری به بازیکنان لیگ برتری داشته باشد و فقط روی چند بازیکن خاص زوم نکند.
وی درباره درگیری اش با علیرضا حقیقی زمانی که در پرسپولیس عضویت داشتند توضیح داد: حقیقی دوست نداشت گلر دوم باشد و می خواست بازی کند. در آن زمان دروازه بان اول ما نیلسون بود و عملکرد خوبی هم داشت. شایعاتی که مطرح می شود مبنی بر بی احترامی حقیقی به من، اصلا صحت ندارد و من آنها را تکذیب می کنم. حقیقی پسر خوبی است و هیچگاه به من بی احترامی نکرد. اتفاقا در جام جهانی هم عملکرد خوبی داشت اما باید بیشتر تلاش کند. گل هایی که در این روزها دریافت می کند نشان می دهد که از آمادگی به دور است. انشاالله در آینده بتواند به دوران اوج خود بازگردد.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
گل 30 متری دایی و 40 متری باقری به مهدی رحمتی مقابل فجر