سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پوتین‌: سرنگون کردن جنگده روس خنجری از پشت توسط تروریست‌ها است


پوتین‌: سرنگون کردن جنگده روس خنجری از پشت توسط تروریست‌ها است

تسنیم/ رئیس جمهوری روسیه در واکنش به سرنگون شدن یک فروند جنگنده این کشور در مرز سوریه و ترکیه گفت که این حادثه خنجری از پشت توسط تروریست‌ها بوده است.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه طی دیدار با ملک عبدالله پادشاه اردن، در واکنش به سرنگون شدن یک فروند جنگنده این کشور در نزدیکی مرز سوریه و ترکیه گفت که این حادثه خنجری از پشت توسط دولت‌های حامی تروریسم است.

رئیس جمهوری روسیه افزود که جنگنده‌های ما به هیچ شکلی ترکیه را تهدید نکرده‌اند.

وی گفت که این جنگنده در زمانی که ساقط شد در فاصله یک کیلومتری از مرز ترکیه بود. این جنگنده بر فراز پناهگاه‌های تروریست‌هایی که از روسیه به سوریه آمده بودند در پرواز بود.

پوتین گفت: مقادیر زیادی نفت و محصولات نفتی از مناطق تحت کنترل تروریستها به ترکیه ارسال میگردد. داعش درآمد هنگفتی از تجارت نفت به دست می‌آورد و از حمایت ارتش‌های برخی کشورها بهره‌مند است.

وی افزود:‌ سقوط هواپیمای سوخو-24 عواقب وخیمی بر روابط مسکو و آنکارا خواهد داشت.

رئیس جمهوری روسیه گفت: در این حادثه یک جنگنده اف-16، هواپیمای جنگی روسیه را با موشک و بر فراز خاک سوریه هدف قرار داد.


ویدیو مرتبط :
پوتین:ترکیه برای نفت داعش هواپیمای ما را سرنگون کرد