سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



چرا پرداخت بدهی خطوط ایرانسل را از یکطرفگی خارج نمی‌کند؟


به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، برخی مشترکان دائمی ایرانسل ممکن است طی این روزها با توجه به سررسید حساب‌شان مجبور به پرداخت بدهی جهت جلوگیری از یکطرفه شدن خط یا رفع یکطرفگی باشند اما بعد از پرداخت بدهی هم خط آنها وصل نشود.

این قبیل مشترکان (یکطرفه به دلیل بدهی) بعد از پرداخت بدهی، هنگامیکه می‌خواهند تماسی برقرار کنند با پیام "اگر به تازگی سیم‌کارت خود را خریداری کرده‌اید باید برای فعالسازی آن به همراه کارت ملی به نمایندگی‌های ایرانسل مراجعه کنید؛ اگر هم از مشترکان قبلی هستید برای بررسی علت مسدودیت به مرکز خدمات ایرانسل مراجعه کرده یا با شماره 7033 از خطوط ایرانسل تماس بگیرید" مواجه می‌شوند.

حال سوال اینجاست، پیش از این در زمان یکطرفه شدن خطوط با پرداخت بدهی و دریافت پیامک تأیید از سوی اپراتور، سریعا خط به حالت عادی باز می‌گشت، حال موضوع از چه قرار است که پرداخت بدهی هم حل نمی‌شود؟

کارشناسان مرکز تماس اپراتور دوم ارتباطی این موضوع را ناشی از بروزرسانی سیستمی دانستند و گفتند که چنین مشکلی تا 48 ساعت دیگر رفع می‌شود و جای هیچ نگرانی نیست.

در حالیکه با بروز چنین مشکلی ممکن است عده‌ای گمان کنند که پرداخت بدهی‌شان درست صورت نگرفته و مجددا اقدام به انجام چنین کاری کنند، اما اپراتور مذکور این اطمینان را به مشترکان می‌دهد که با دریافت تأیید از سوی ایرانسل جای هیچ نگرانی نیست و واریزی آنها در حساب لحاظ شده است؛ تنها 48 ساعت بابت بروزرسانی سیستم داخلی خود ایرانسل باید صبر کنند تا خط‌شان به حالت اولیه بازگردد.

ظاهرا این مشکل برای برخی مشترکان دائمی ایجاد شده و شامل حال همه نمی‌شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
اگر کسی ورشکست شده باشد و توان پرداخت بدهی را نداشته و