ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



امیدوارم جواب اعتماد استیماچ را به بهترین شکل بدهم/ نیم‌فصل دوم به جمع مدعیان بازمی‌گردیم


علی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص حضور دوباره‌اش در سپاهان اصفهان گفت: بعد از نیم فصل که از لیست تیم بیرون بودم بعد از حدود یک ماه تمرین، دوباره به آمادگی لازم رسیدم و با نظر استیماچ توانستم به لیست تیم اضافه شوم تا از نیم فصل دوم به سپاهان کمک کنم.

وی ادامه داد: انشاءالله بتوانم با بازی‌های خوب خود به موفقیت تیم محبوبم کمک کنم، ضمن اینکه از استیماچ نیز تشکر می‌کنم که به من کمک کرد تا بتوانم به شرایط ایده‌آل بازگردم و امیدوارم بتوانم اعتماد او را به بهترین شکل پاسخ دهم.

احمدی در مورد نتایج این فصل سپاهان گفت: در هر صورت اتفاقاتی افتاد که باعث شد تا الان سپاهان نتواند در فصل جاری نتایج لازم را کسب کند، اما الان که استیماج آمده این فرصت را دارد که از لحاظ بدنی و تاکتیکی سپاهان را بازسازی کرده و اگر به او فرصت بدهند می‌تواند در نیم فصل دوم تیم را متحول کند.

مدافع سپاهان گفت: مطمئنم می‌توانیم در نیم فصل دوم عدم نتیجه‌گیری در نیم فصل اول را جبران کنیم تا ضمن کسب نتایجی خوب، بتوانیم به صدر جدول نیز نزدیک شویم.

وی در پایان در مورد اینکه از چه زمانی می‌تواند سپاهان را همراهی کند گفت: بنده به عنوان بازیکن آزاد به سپاهان اضافه شدم و اگر کادر فنی صلاح بداند، می‌توانم از بازی مقابل پدیده در هفته پانزدهم در ترکیب تیم قرار گرفته و سپاهان را همراهی کنم.

انتهای پیام/آ

http://fna.ir/G981D7


ویدیو مرتبط :
محمدرضا گلزار: لزومی نمی بینم جواب بیژن بیرنگ را بدهم!