سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بصیرت دانشجویان راه نفوذ دشمن را می بندد


حجت الاسلام اصغر شاهرخی شامگاه دوشنبه در حاشیه جشن آغاز ولایت امام زمان (عج) در دانشگاه علوم پزشکی جیرفت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هدف از برگزاری این جشن، ارتقاء سطح معرفتی دانشجویان در زمینه مهدویت و انتظار است.
وی بیان کرد: دانشجویان باید بیشتر با فرهنگ مهدویت و ویژگی های یک منتظر واقعی امام زمان (عج) آشنا شوند.
وی تصریح کرد: سربازی که می خواهد در رکاب امام زمان (عج) خدمت کند باید امروز گوش به فرمان ولایت باشد تا در زمان ظهور مهدی موعود آماده باشد.
نماینده ولی فقیه در دانشگاه های علوم پزشکی و دانشگاه جیرفت خاطرنشان کرد: لبیک امروز شما به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی، حرکت در مسیر امام زمان (عج) است که باید بدون شک باشد.
وی اظهار کرد: امام زمان (عج) دنبال یاران بصیری هستند که فریب دشمن را نخوردند و با اعتقادات محکم در مسیر ولایت گام بردارند.
وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه نفوذ دشمن بیان کرد: دانشجویان با بصیرت و حرکت در مسیر ولایت جلوی این حرکت دشمن را می گیرند.
حجت الاسلام شاهرخی تصریح کرد: دانشجویان با ارشادهای رهبر معظم انقلاب اسلامی، بصیرت خود را افزایش داده اند و سبب یأس دشمن شدند لذا دشمنان به دنبال تضعیف جایگاه رهبری هستند.
وی بیان کرد: امروز دو کارگاه مهدویت با موضوع ویژگی های یک منتظر و فتنه های آخرالزمان برای دانشجویان برگزار شد.
نماینده ولی فقیه در دانشگاه های علوم پزشکی و دانشگاه جیرفت افزود: این کارگاه یک روزه با محوریت مسایل آموزشی و هم اندیشی با حضور 40 نماینده کانون های مهدویت دانشگاه های جیرفت در سالن دانشگاه علوم پزشکی این شهر برگزار شد.
جشن آغاز ولایت امام زمان (عج) همزمان با شب یلدا با حضور پرشور دانشجویان جیرفت در دانشگاه های علوم پزشکی و دانشگاه این شهرستان همراه با برنامه های شاد و متنوع فرهنگی برگزار شد.
شهرستان جیرفت دارای هشت مرکز دانشگاهی و 20 هزار دانشجو است و با 280 هزار نفر جمعیت از چهار بخش مرکزی، اسماعیلی، ساردوئیه و جبالبارز تشکیل شده و در فاصله 230 کیلومتری جنوب کرمان واقع است.
7450/3029

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بصیرت دشمن شناسی