استفاده از الگوی بانک شهر برای توسعه حمل و نقل عمومی


نایب رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران با تقدیر از عملکرد بانک شهر در زمینه نوسازی ناوگان اتوبوسرانی تهران، بر لزوم استفاده از الگوی این بانک در توسعه حمل‌ونقل عمومی تاکید کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، اسماعیل دوستی با اشاره به فعالیت شهرداری و شورای شهر در زمینه نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی و مترو، اظهار کرد: عملکرد بانک شهر در زمینه حمایت از کلانشهرها و پروژه‌های حمل‌ونقل عمومی، قابل تحسین است و می‌تواند به عنوان الگویی سازنده در بانک مرکزی مطرح و در سایر بانک‌ها نیز انجام شود.

وی با اشاره به کمبود بودجه‌های دولتی در تجهیز و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی و مشکلات شهرداری‌ها در این زمینه تصریح کرد: در چنین شرایطی بانک شهر در ساخت خطوط 6 و 7مترو مشارکت جدی داشت و این اقدام می‌تواند به شهرداری کمک کند تا روند ساخت مترو سرعت یابد.

دوستی در ادامه با تاکید بر اهمیت لزوم مشارکت‌ بانک‌ها در این حوزه افزود: بانک‌ها می‌توانند این اقدام را الگو قرار دهند تا به این ترتیب بتوان در زمینه توسعه حمل‌ونقل عمومی بیشتر فعالیت کرد، چرا که در غیر این صورت نه فقط در تهران بلکه در آینده در تمام کلانشهرهای کشور مشکل حمل‌ونقل خواهیم داشت.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
تسهیل حمل و نقل عمومی