سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شش مادر باردار با تلاش گروه های امدادی خوی از مرگ حتمی نجات یافتند


به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد مهربانی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهار کرد: تلاش شبانه روزی راهداران و گروه های امدادی و پزشکی به ثمر نشست و پس از اقدامات اولیه پزشکی خوشبختانه شش مادر باردار از مرگ نجات یافته و به بیمارستان قمر بنی هاشم خوی انتقال یافتند.
وی با بیان اینکه این شش مادر باردار در روستاهای چخماق، یارپاقلو، بله سور، نجیب آباد از توابع بخش قطور و روستای حاجت کده در ایام زایمان قرار داشتند و درد زایمان آنها شروع شده بود که بارش برف سنگین در منطقه و بسته بودن راه روستاها انتقال آن ها به مراکز درمانی را با مشکل مواجه ساخت.
وی بیان کرد: در پی کسب خبر مبنی بر ضرورت انتقال این مادران باردار به بیمارستان، تمامی عوامل پزشکی شهرستان خوی برای نجات آنها بسیج شده و این شش مادر باردار به همراه اکیپ پزشکی به موقع به بیمارستان خوی انتقال یافته و تحت مراقبت های پزشکی قرار گرفتند.
وی اظهار کرد: هر شش مادر باردار در محل بیمارستان فرزندان خود را به دنیا آورده اند و نوزادان و مادران در سلامتی کامل هستند.
مهربانی پور اضافه کرد: بارش برف سنگین، صعب العبور بودن و مسدود شدن راه ها جهت اعزام آن ها به بیمارستان خوی را با مشکل جدی مواجه کرده بود.
شهرستان 354 هزار نفری خوی در 134 کیلومتری ارومیه مرکز آذربایجان غربی و در یک منطقه کوهستانی و سردسیر واقع شده است.
7128/1905/1772

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ده صحنه ای که انسان ها از مرگ نجات یافتند