سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



اتحادیه انجمن‌های اسلامی مستقل درگذشت «محمدجواد جلال‌فرد» را تسلیت گفت


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در پیامی درگذشت «محمدجواد جلال‌فرد» عضو شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی را تسلیت گفت.

در ابتدای این پیام آمده است: خبر درگذشت دانشجوی فعال و انقلابی، جناب آقای محمدجواد جلال‌فرد، عضو شورای مرکزی اتحادیه جنبش عدالتخواه دانشجویی موجب تاثر و تاسف گشت.

در ادامه تاکید شد: محمدجواد جلال‌فرد، به عنوان یکی از دانشجویان دغدغه‌مند و ولایتمدار جنبش دانشجویی مسلمان، در مسیر پیشبرد ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، خستگی ناپذیر عمل کرد و از هیچ تلاشی فروگذار نبود.

در خاتمه این پیام آمده است: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل این ضایعه‌ی تاسف بار را به جامعه‌ دانشگاهی کشور، جنبش عدالتخواه دانشجویی و بویژه خانواده معظم آن مرحوم تسلیت و از خداوند متعال برای بازماندگان آن مرحوم طلب صبر می‌نماید.

لازم به ذکر است مراسم تشییع مرحوم جلال‌فرد، امروز جمعه ساعت ۱۴:۳۰  در قبرستان شرف آباد یاسوج برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
میکاییل دیانی (اتحادیه انجمن های اسلامی)