ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



تفته: هلی‌کوپتر همه را هیجان‌زده کرد/ پیست دیزین حلب سوریه نیست!


حمیدرضا تفته در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره اتفاقات اخیر پیست دیزین و مجروح شدن 37 نفر گفت: این 37 نفر تعداد مجروحین نبوده بلکه تعداد مراجعه‌کنندگان 37 نفر بوده است که می‌تواند شامل سرماخوردگی و حتی فشار خون هم باشد. طوری خبررسانی کرده‌اند که گویی پیست دیزین منطقه حلب سوریه است.

وی افزود: اشتباه از خودمان بود که یک درمانگاه درست کردیم که همه برایمان دردسر شده و هم آمار مجروحان را بالا برده است. پیست با هزینه خودش دارو در اختیار اورژانس قرار داده است و ما ماهانه 7-6 میلیون تومان پول دارو می‌دهیم. این در حالی است که تعداد مجروحان 5 نفر بوده که البته طبیعی است و ما هر هفته این تعداد را داریم.

بهر‌ه‌بردار پیست دیزین افزود: ما قراردادی را با امداد و نجات بستیم و اولین پایگاه از سمت شمشک به دیزین مستقر شده است. با هلال احمر هم قرارداد داریم و روز گذشته برای نخستین بار به صورت امداد هوایی کار خودش را شروع کرد. فکر می‌کنم همین هلی‌کوپتر همه را هیجان زده کرده است.

تفته در پاسخ به این سوال که اعلام شده پیست دیزین مجوزی از سازمان استانداردسازی ندارد، عنوان کرد: هیچ پیستی مجوز نگرفته است. 6 ماه طول می‌کشد تا استانداردها تأیید شود و بازرسین استانداردسازی 2 ماه است که در پیست دیزین مستقر شدند تا هر ایرادی باشد رفع کنند.

انتهای پیام/م

http://fna.ir/QLUQGE


ویدیو مرتبط :
هلی کوپتر میل 26 درحال حمل هلی کوپتر شینوک