آخرین خبر‌ها از پسر جنجالی تلگرام/ سخنرانی تکان‌دهنده زن قربانی از دوران کودکی‌اش(تصاویر)


خلاصه اخبار حوادث؛ درحال بروزرسانی

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،اخبار حوادث و انتظامی امروز، در این بسته خبری گردآوری شده است. قتل شوهر با آتش زدن منزل

فرمانده انتظامی شهرستان «بوانات» استان از دستگیری زنی خبر داد که با آتش کشیدن منزل خود در آن شهرستان، شوهرش را به قتل رسانده بود.

 گروگانگیری دختر 14 ساله پس از ناکامی در زورگیری

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از نجات دختر 14 ساله از چنگ گروگان گیر خبر داد.

دستگیری سارقان مسلح طلافروشی در استان فارس

فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارقان مسلح طلافروشی شهرستان "سعادتشهر" استان فارس و كشف طلاهای مسروقه از سارقان در كمتر از 72 ساعت خبر داد.

انبار کالا در شهر ری طعمه حریق شد/ آتش خسارت مالی بسیار بجا گذاشتسخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک انبار کالا در شهر ری خبر داد.حکم اعدام دو شرور

حکم اعدام دو شرور امروز در شیراز اجرا شد.

محکوم شدن قاتل پزشک اردبیلی به قصاص

دادستان انقلاب اردبیل گفت: با توجه به دستور دادگستری اردبیل پرونده قتل پزشک اردبیلی خارج از نوبت بررسی و طبق بررسی‌های انجام‌شده قاتل پزشک اردبیلی به قصاص محکوم شد.

زن و شوهر زورگیر به دام پلیس افتادند/ زوج تبهکار را شناسایی کنید + تصاویر

اعتماد نابجا و بی مورد به افراد غریبه و ایجاد روابط غیرمتعارف با سایر زمینه ساز وقوع جرایم مختلف از جمله طعمه قرار گرفتن افراد از سوی مجرمین می باشد .

انبار کالا در شهر ری طعمه حریق شد/ آتش، خسارت مالی بسیار بجا گذاشت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی گسترده در یک انبار کالا در شهر ری خبر داد.

مرگ تلخ دختر هنرستانی پس از تنبیه مدیر

دختر دبیرستانی پس از این‌که از سوی مدیر مدرسه‌اش تنبیه شد، به طرز مرموزی در خانه خود جان باخت. این دختر پیش از مرگش به خاطر داشتن تلفن‌همراه در مدرسه، از سوی مدیرش تنبیه سختی شده بود.

صدور کیفرخواست برای جوان جنجالی تلگرام

کیفرخواست پرونده جوانی که انتشار تصاویرش با دختران مختلف در شبکه اجتماعی تلگرام جنجالی بزرگ به‌پا کرده بود، از سوی دادسرای جرایم رایانه‌ای صادر شد.

متلک‌گویی به دختر مورد علاقه خواننده معروف با قتل پایان یافت/ قاتل به حبس ابد محکوم شد+تصاویرقاتل اهل " استرالیا " در دادگاه به حبس ابد محکوم شد .متلک‌گویی به دختر مورد علاقه خواننده معروف با قتل پایان یافت/تعرض به دانش آموزان ابتدایی در کلاس درس +تصاویر تعرض مرد شیطان صفت به دانش آموزان ابتدایی در کلاس درس + تصویریک معلم اهل " انگلستان " به اتهام تعرض بازداشت شد . متلک‌گویی به دختر مورد علاقه خواننده معروف با قتل پایان یافت/تعرض به دانش آموزان ابتدایی در کلاس درس +تصاویر انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
پسر جنجالی تلگرام دستگیر شد. شکایت زن داداش و دخترخاله