سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نماینده آیت الله سیستانی در کربلا با هیاتی از مسیحیان آمریکا دیدار کرد


نماینده آیت الله سیستانی در کربلا با هیاتی از مسیحیان آمریکا دیدار کردشفقنا/ حجت الاسلام و المسلمین سید احمد صالفی نماینده حضرت آیت الله سیستانی درکربلا با هیاتی از مسیحیان آمریکا در این شهر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرگزاری نون عراق، حجت الاسلام صافی در این دیدار به تاریخ عراق اشاره کوتاهی کرد و با بیان اینکه آمریکا پس از اشغال عراق در سال ۲۰۳۳ به قوانین عراق احترام نگذاشت، گفت: زمانی که پاپ یوحنا بولس دوم فوت کرد، به شخصه نامه تسلیت آیت الله العظمی سیستانی را به سفارت واتیکان تحویل دادم. موضع ایشان در این خصوص، حاوی معانی و دلالت های مختلفی است و بیانگر این قضیه است که مرجعیت عالی با تمامی طوایف در عراق همدردی می کند.
وی افزود: حضرت آیت الله العظمی سیستانی معتقدند که مسیحیان عراق بویژه مسیحیان موصل متحمل خسارت های زیادی شده اند و اماکن عبادی آنها مورد هجمه قرار گرفته است. ما همچنان با آنها ابراز همدردی می کنیم.
هیات مسیحیان آمریکا را در این دیدار «تئودور مک کاریک» کاردینال کاتولیک روم و اسقف اعظم پنجم همراهی می کرد.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: شفقنا


ویدیو مرتبط :
دیدار آیت الله تبریزی و آیت الله سیستانی در لندن