آلگری: دیبالا مقابل میلان غایب خواهد بود


سرمربی یوونتوس تایید کرد که مهاجم آرژانتینی اش به آمادگی لازم برای حضور مقابل میلان نرسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس باز هم باید بدون پائولو دیبالا، مهاجم ارزشمند آرژانتینی خود، در رقابت های سری A به میدان رود. شاگردان آلگری شنبه شب در سن سیرو به مصاف میلان خواهند رفت.

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، در نشست خبری پیش از این دیدار گفت:" دیبالا مقابل میلان نیز غایب خواهد بود. البته او چهارشنبه بار دیگر همراه با تیم خواهد بود و برای ادامه فصل آماده می شود."

سرمربی یوونتوس درباره دیدار مقابل میلان و بازگشت دوباره به سن سیرو نیز گفت:" میلان تیم خوبی است. نمی خواهم در مورد انتقادات از آن ها صحبت کنم. میلان در فینال کوپا ایتالیا است و برای رسیدن به رقابت های اروپایی نیز در لیگ مبارزه می کند. من 3 سال و نیم در این باشگاه حضور داشتم و علاوه بر روابط حرفه ای، روابط شخصی نیز با تیم دارم. این مسئله ای است که پس از ترک یوونتوس، درباره این تیم نیز صادق خواهد بود."

آلگری در پایان برای آنتونیو کونته در باشگاه چلسی و پیش از آن تیم ملی ایتالیا، آرزوی موفقیت کرد:" حسادت مسئله ای نیست که در من وجود داشته باشد. برای کونته آرزوی موفقیت می کنم و قبل از همه چیز امیدوارم همراه با تیم ملی ایتالیا موفق باشد. سرمربیان ایتالیایی همواره توانایی های زیادی برای کسب موفقیت در خود داشته اند."


ویدیو مرتبط :
گل اول یوونتوس به میلان (دیبالا)