ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



غفور: هنوز ساعت خواب‌مان با ایران هماهنگ نشده/ شرایط برای پیکان اینگونه نمی‌ماند


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیر غفور در مورد شکست 3 بر صفر برابر بانک سرمایه در دیداری عقب افتاده از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگا‌ه‌های کشور اظهار داشت: اختلاف ساعت 6 ساعته ایران و برزیل، پرواز 33 ساعته، فشار مسابقات جام باشگاه‌های جهان و برخی اتفاقات شرایط را به گونه ای رقم زد که کارمان را سخت‌ کرد. قطعاً شرایط اینگونه نخواهد ماند و هرچه پیش برویم شرایط به سود ما تغییر می‌کند.

وی ادامه داد: از زمانی که ما از برزیل بازگشتیم تمرین خوبی انجام نداده‌ایم و نمی‌توان بدون تمرین خوب، بازی خوب انجام داد، اما رفته رفته شرایط بهتر خواهد شد. در حال حاضر شرایط اینگونه است که ما ساعت حدود 11 شب می‌خوابیم و ساعت 2-3 بامداد بیدار می‌شویم و تا ساعت 6-7 صبح بیدار می‌مانیم تا دوباره خواب‌مان ببرد! با این شرایط بسیار اذیت می‌شویم و نمی‌توان برنامه‌ریزی درستی برای تمرینات داشت. شک ندارم که در ادامه راه پیکان دیگری را همه خواهند دید.

پشت‌خط زن تیم والیبال پیکان درخصوص مسابقات جام باشگاه‌های جهان و کسب عنوان چهارمی، گفت: مسابقات جام باشگاه‌های جهان تجربه بسیار بدی برای ما بود. نمی‌توانم بگویم بد بازی کردیم؛ غیر از بازی ضردبدری که با برزیل، قهرمان مسابقات داشتیم در سایر رقابت‌ها واقعاً عالی بازی کردیم. برزیل هم که در پایان توانست زنیت‌کازان را با آن عظمتش شکست دهد. در بازی رده‌بندی ما 2 بر صفر جلو بودیم و نمی‌دانم به چه علت بازی را واگذار کردیم. نمی‌توانم بگویم که بازی را به بی‌تجربگی‌مان باختیم. بهتر است بگویم که قدر موقعیت‌مان را ندانستیم و مدالی که خیلی راحت می‌توانستیم کسب کنیم را به حریف دادیم.

غفور با بیان اینکه اتفاقات مسابقات جام باشگاه‌های جهان را فراموش می‌کنیم، افزود: به هر حال هرچه که بود تمام شد و از حالا باید به فکر مسابقات لیگ داخلی باشیم. من هنوز قهرمانی در لیگ ایران را تجربه نکرده‌ام ؛ امسال بازیکنان، کادر و باشگاه خوبی داریم و تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا به این مهم دست پیدا کنیم.

وی درمورد بازی روز چهارشنبه برابر کاله هم عنوان کرد: نمی‌توان پیش‌بینی کرد، اما تلاش می‌کنیم با رفع خستگی در شرایط ایده‌آل قرار بگیریم.

انتهای پیام/م


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // غفور: امیدوارم در آینده شرایط بهتر شود‬‎