سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



دیدار ابراهیم جعفری با همتای ایرانی خود در وزارت خارجه


ابراهیم جعفری وزیر امور خارجه عراق با حضور در ساختمان وزارت امور خارجه با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ابراهیم جعفری که در رأس یک هیأت سیاسی به تهران سفر کرده است ساعاتی پیش با حضور در ساختمان وزارت امور خارجه با همتای ایرانی خود دیدار و در مورد مسائل دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی دیدار و گفت‌وگو کرد.

طبق ‌آنچه که سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق گفته بود در این دیدار احتمالاً دو دیپلمات عالیرتبه ایرانی و عراقی در ارتباط با تحولات اخیر صورت گرفته در منطقه از جمله روابط ایران و عربستان نیز گفت‌وگو و رایزنی خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، ابراهیم جعفری هفته پیش به منظور شرکت در کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی که به مناسبت هفته وحدت برگزار شده بود به تهران سفر و در این کنفرانس نیز سخنرانی کرده بود.

قرار است تا دقایقی دیگر ابراهیم جعفری و محمدجواد ظریف در جمع خبرنگاران حضور پیدا کرده و به تشریح نتایج گفت‌وگوهای خود پرداخته و سپس به سئوالات خبرنگاران پاسخ دهند.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
فرازنامه26 دیدار رهبر انقلاب با مسئولان وزارت خارجه