علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



هفت اسباب بازی خطرناک سال 2015


باشگاه خبرنگاران/ 7 اسباب بازی پرفروش و خطرناک که سازمان دیده بان مصرف کننده (W.A.T.C.H) جز خطرناک ترین ابزارها قرار داده است.
همه ساله در ایالات متحده حراجی های برگزار می شود و طی این حراجی ها والدین اسباب بازی های که بسیار اسیب رسانند را خریداری می کنند. سازمان دیده بان مصرف کننده طی آماری اعلام کرد که در سال 1990 تا 2011 فروش این اسباب بازی ها رشد 40 درصدی داشته است. از این رو ممنوعیت فروش این اقلام را اعلام کرد. اسباب بازی ها معمولا از مواد سمی قطعات کوچک و شدت پرتاب بالای دارند که برای سلامت کودکان آسیب رسان می باشند.

شماره 1 : اسلحه نشانه گیری : برای کودکان بزرگتر از سه سال . علاوه بر اینکه خشونت را به کودکان یاد می دهد پرتاب به سر وصورت موجب آسیب رسانی می شود.

شماره 2: ترام پلاین تاشو. برای کودکان بالای 6 سال. موجب شکستن دست، پا و گردن شده است. این اسباب بازی تلفات جانی هم داشته است.

شماره3: پرتاب کننده . برای کودکان بالای 8 سال. از نزدیک هدفگیری آن بسیار دردناک و خطرناک است.

شماره 4: باله پرواز. برای کودکان بالای 8سال. هیچ ایمنی این وسیله ندارد و به کرات موجب شکستن دست و پا شده است.

شماره 5:شمشیر نینجا. برای کودکان بالای سه سال . از مواد سمی تشکیل شده است و اینکه موجب ضرب و شتم می شود.

شماره 6: وسایل دکتری. برای کودکان بالای دوسال. قطعات این اسباب بازی کوچک است و مواد به کار رفته شده بهداشت لازم را ندارد.

شماره 7: ژوراستیک پارک. برای کودکان بالای 4سال. این پنجه ها موجب زخم صورت کودکان در مهد کودک و آسیب جدی به چشم شده است.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
10 اسباب بازی خطرناک که تا کنون ساخته شده!