ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بازدید توماس باخ از ورزشگاه‌های لس‌آنجلس و عکس یادگاری با برایانت


به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از آسوشیتدپرس، توماس باخ رئیس کمیته بین‌المللی المپیک از ورزشگاه‌های لس‌آنجلس که برای المپیک 2024 اعلام آمادگی کرده بازدید کرد. توماس باخ در حالی وارد لس‌آنجلس شده که این شهر 5 ماه پیش آمادگی‌اش را برای میزبانی المپیک 2024 اعلام کرده بود.

بنابر اعلام مسئولان بازی‌های المپیک 2024، توماس و هیات همراه وی قرار است بازدیدی از دانشگاه کالیفرنیا و کمپ‌های این شهر و همین مرکز گتی داشته باشند.

در این برنامه رئیس کمیته بین‌المللی صحبت‌هایی را با ورزشکاران المپیکی لس‌انجلس خواهد داشت.

باخ روز یکشنبه هم بازدیدی را از برخی از ورزشگاه‌های این شهر داشت و در حاشیه بازدید خود در مسابقه بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز حضور پیدا کرد تا بازی این تیم را از نزدیک تماشا کند. وی با برایانت یکی از بهترین بازیکنان آمریکا عکس یادگاری گرفت.

لس‌آنجلس برای کسب میزبانی المپیک 2024 با رم، پاریس و بوداپست رقابت می‌کند که میزبان قرار است در نشست کمیته بین‌المللی المپیک در سال 2017 معرفی شود. لس‌آنجلس در سالهای 1932 و 1984 میزبان المپیک بوده است.

انتهای پیام/ر

http://fna.ir/AEKOS6


ویدیو مرتبط :
کوبی برایانت در تمرینات بارسلونا (لس آنجلس)