سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تصویری از ناهار کاری "اردوغان" و "ملک سلمان" در آنتالیا


تصویری از ناهار کاری "اردوغان" و "ملک سلمان" در آنتالیا

ایسنا/ در این ضیافت ناهار محمد بن سلمان بن عبدالعزیز، جانشین ولیعهد عربستان و معاون دوم نخست‌وزیر و همچنین وزیر کشور عربستان و تعداد دیگری از مقامات سعودی و از جانب ترکیه نیز محمد شمشک، وزیر دارایی و ابراهیم کلن، مشاور ارشد رئیس‌جمهور و هاکان فیدان رئیس سازمان اطلاعات ترکیه حضور داشتند.

پیشتر رجب طیب اردوغان در توییتی در استقبال از پادشاه عربستان نوشت: برای من جای خوشوقتی است که از پادشاه عربستان در ترکیه استقبال کنم و تبریک‌ها و درود خود را از طریق شما به مردم برادر عربستان برسانم.
پادشاه عربستان که ریاست هیات کشورش را برای نشست سران گروه 20 بر عهده دارد توسط رجب طیب اردوغان مورد استقبال قرار گرفت. قرار است فعالیت این نشست امروز (یکشنبه) در شهر آنتالیا آغاز شود.
رجب طیب اردوغان ضیافت ناهاری را برای پادشاه عربستان در مقر اقامتش در آنتالیا ترتیب داد.
در این ناهار کاری پاره‌ای از مسائل مطرح در دستور کار این نشست سران و روابط دو جانبه میان دو کشور و همچنین مسائل مورد توجه دو طرف مورد بررسی قرار گرفت.
در این ضیافت ناهار محمد بن سلمان بن عبدالعزیز، جانشین ولیعهد عربستان و معاون دوم نخست‌وزیر و همچنین وزیر کشور عربستان و تعداد دیگری از مقامات سعودی و از جانب ترکیه نیز محمد شمشک، وزیر دارایی و ابراهیم کلن، مشاور ارشد رئیس‌جمهور و هاکان فیدان رئیس سازمان اطلاعات ترکیه حضور داشتند.


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟