مذهبی


2 دقیقه پیش

پیشگویی امام صادق (ع) از فتنه های آخرالزمان و راه های مقابله باآن!

به گزارش «شیعه نیوز»، باور و پذیرش این واقعیت ها برای سخت است که قبول کنیم امروز ما در دنیایی زندگی می کنیم که آلودگی های روحی، دامان همه بشریت را فرا گرفته است، حفظ ایمان ...
2 دقیقه پیش

تصویر کعبه در 140 سال پیش

چقدر زیبا ، ساده و بی آلایش با این تصویر چقدر آدمی احساس آرامش میکنه چه برسه به اینکه اونجا حضور داشتی ، ولی امروزه روز . . . . . لعنت خدا بر آل سعود



آغاز آشوب و ناآرامی در عربستان سعودی


به گزارش «شیعه نیوز»، رخی فعالان در شبکه های اجتماعی تصاویری ویدیوئی منتشر کردند که نشان می دهد کارگران مجموعه شرکت های«بن لادن»به دلیل اخراج شان از کار  در چارچوب فرایند اخراج گسترده کارگران این شرکت، چندین اتوبوس را به آتش کشیدند.

شبکه سی ان ان نیز این تصاویر را پخش کرده است.

برخی گزارش های رسانه ای محلی اشاره کرده است که مجموعه شرکت های بن لادن که پدر «اسامه بن لان»بهربر سابق القاعده تاسیس کرد تا کنون 50 هزار کارگر خود را اخراج کرده است. بر اساس این گزارش ها، این اخراج ها در سایه تاخیر دولت عربستان در پرداخت هزینه های شرکت های ساخت و ساز به منظور جبران کاهش بهای نفت که سه چهارم درآمدهای دولتی را شکل می دهد،صورت گرفته است.

در همین حال،شرکت بن لادن سال گذشته پس از حادثه سقوط بالابر در مکه که 100 قربانی در پی داشت 15 هزار نیروی خود را اخراج کرده بود.این حادثه باعث شد انعقاد قراردادها و پروژه های این شرکت در عربستان متوقف شود.


ویدیو مرتبط :
خاتمه آتش بس در یمن و آغاز حملات هوایی عربستان سعودی!