سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



مخالفت آمریکا با پیشنهاد روسیه برای مبادله اطلاعات درباره مواضع داعش


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سخنگوی پنتاگون در مصاحبه با اسپوتنیک تصریح کرد: تا زمانی که روسیه موضع خود را در قبال دولت بشار اسد تغییر ندهد، واشنگتن برنامه ای برای همکاری با مسکو در زمینه مقابله با تروریست های داعش و مبادله اطلاعات در خصوص مواضع و اهداف این تروریست ها در سوریه ندارد.

سرگئی رادسکوی رئیس بخش عملیات های مهم ستاد ارتش روسیه روز جمعه در سخنانی تصریح کرد: روسیه آماده است تا اطلاعات را با ائتلاف به رهبری آمریکا به اشتراک بگذارد و همین مساله را نیز از شرکای خود انتظار دارد.

رادسکوی تاکید کرد: روسیه آماده است تا اطلاعات را با ائتلاف به رهبری آمریکا علیه گروه تروریستی داعش مبادله کند، این اطلاعات در خصوص مکان استقرار تروریست ها در سوریه است و مسکو از شرکای خود نیز همین انتظار را دارد. نیروی هوایی روسیه ادامه حملات هوایی علیه تروریست ها را تضمین می کند.

ولی مایکل بالدانزا سخنگوی پنتاگون گفت: ما قصدی برای همکاری با روسیه در سوریه نداریم، تا وقتی که آنها راهبرد خود را در قبال حمایت از اسد تغییر ندهند و بر روی داعش متمرکز نشوند.

روسیه از اواخر سپتامبر تاکنون حملات هوایی گسترده ای را علیه تروریست های داعش آغاز کرده است.بحران سوریه از سال 2011 میلادی تاکنون ادامه دارد. نیروهای دولتی سوریه در حال مقابله با گروه های تروریستی متعددی از جمله داعش و جبهه النصره هستند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
حمله هوایی روسیه به مواضع داعش