فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



شگفتی گردشگران آلمانی از صنایع دستی دزفول


یعقوب زلقی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:این گردشگران که چهار روز در دزفول اقامت داشتند علاوه بر بازار قدیم دزفول از موزه کرناسیان، بافت قدیم ،پل باستانی و آسیاب های آبی دزفول دیدن کردند.
وی افزود:این گردشگران ضمن گردش در کهنه بازار این شهر از صنایع دستی ساخته دست هنرمندان صاحب نام دزفولی دیدن کرده و از ظرافت ، مهارت و طراحی زیبای صنایع دستی منطقه شگفت زده شدند.
زلقی با اشاره به افزایش سفر گردشگران خارجی به ویژه اروپایی به دزفول گفت:گردشگران خارجی در سفر به دزفول با بخشی از تاریخ و تمدن ایران باستان آشنا شده و از نزدیک از آثار باستانی منطقه فیلم و عکس تهیه می کنند.
هفته گذشته نیز یک گروه از گردشگران اروپایی از کشورهای فنلاند و هلند از باغ های مرکبات دزفول دیدن کردند.
از ابتدای امسال تاکنون افزون بر 385 گردشگر خارجی از کشورهای مختلف جهان از آثار باستانی و جاذبه های گردشگری دزفول دیدن کردند.
دزفول با آثار تاریخی و باستانی متعدد از ظرفیت بالایی در زمینه گردشگری برخوردار می باشد.
شهر باستانی جندی شاپور ، بافت آجری ، آسیاب های آبی و پل باستانی با 1700 سال قدمت از جمله آثار تاریخی دزفول می باشند.
7278/6068

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
فیلم شگفتی ساز از خلبان آلمانی که نزدیک بود ۱۰۰۰ نفر را به کشتن دهد