سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نسخه ویژه روز اول بازی Street Fighter 5 رونمایی شد


امروز کمپانی کپکام، تهیه‌کننده و سازنده جدیدترین نسخه از فرنچایز قدیمی و مبارزه‌ای معروف، یعنی Street Fighter 5، از نسخه ویژه روز اول بازی که با نام Day One Steelbook edition یا نسخه قاب فلزی (منظور از Steelbook، قاب فلزی بازی است) روز اول شناخته می‌شود، رونمایی کرد.

گیم فا/ امروز کمپانی کپکام، تهیه‌کننده و سازنده جدیدترین نسخه از فرنچایز قدیمی و مبارزه‌ای معروف، یعنی Street Fighter 5، از نسخه ویژه روز اول بازی که با نام Day One Steelbook edition یا نسخه قاب فلزی (منظور از Steelbook، قاب فلزی بازی است) روز اول شناخته می‌شود، رونمایی کرد.

این نسخه از بازی، طبق جزئیات و توضیحات موجود، شامل تمامی محتوای موجود برای بازی بوده و احتمالا منظور از این جمله، رایگان بودن محتواها و بسته‌های الحاقی بازی، برای افرادی که این نسخه از بازی را خریداری می‌کنند؛ است.

همچنین با توجه به برنامه پشتیبانی ۵ ساله کپکام برای این عنوان، بایستی صبر کرد و دید که آیا تمامی محتواهای موجود برای این عنوان، با خرید این نسخه رایگان خواهد شد را خیر.

طراحی این نسخه که با محوریت شخصیت ریو انجام شده است، این شخصیت محبوب و قدیمی را در حالتی خشن و غضبناک به نمایش گذاشته است. فعلا قیمت مشخصی برای این نسخه در نظر گرفته نشده است، اما همان‌طور که از نام این نسخه بازی پیداست، Day One Steelbook edition هم‌زمان با تاریخ انتشار رسمی بازی در ۱۶ فوریه سال ۲۰۱۶ میلادی، در مناطق مختلف منتشر خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
گیم پلی کامل بازی Ultra Street Fighter IV(نسخه ماد شده)