ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



ویسی: در بازی با پرسپولیس بازیکنانم سینمایی نگاه می‌کردند/ استقلال خوزستان پدیده لیگ بوده است


به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عبدالله ویسی در پاسخ بخ این سؤال که «چه کار کرده است که استقلال خوزستان نتایج خوبی در نیم‌فصل اول گرفت؟»، اظهار داشت: پیش از اینکه بفهمیم ویسی چه کار کرده است باید بدانیم که باشگاه از ما چه خواسته است. در باشگاه استقلال خوزستان بستری فراهم شد تا بتوانیم کار کنیم. مدیران و اعضای هیئت مدیره روی حمایت از تفکرات و ساختار باشگاه ایستادند. 

وی افزود: در سال اول حضور استقلال خوزستان در لیگ برتر با استفاده از بازیکنان باتجربه خوزستانی این تیم را در لیگ نگه داشتیم. سال دوم به آن چیز که می‌خواستیم نتوانستیم برسیم و در سال سوم نیز دنبال بازیکنانی بودیم که بتوانند در لیگ برتر بازی کنند. سال گذشته به ما گفتند که اگر در پلی‌آف بتوانیم تیم را نگه داریم، قهرمان شده‌ایم. امسال پشتوانه تیم بازیکنان جوان هستند بازیکنانی که شخصیت بازی در لیگ برتر را دارند و زود قانع نمی‌شوند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان که با برنامه ورزش و مردم گفت‌وگو می‌کرد، ادامه داد: با جوانانی که در اختیار داریم توانستیم نتایج خوبی بگیریم و جوانان خوبی را به فوتبال معرفی کنیم. ما چه قهرمان شویم و چه سهمیه بگیریم و نگیریم، استقلال خوزستان موفق بوده است. 

ویسی درباره اینکه ساختار دفاعی تیمش خوب کار کرده است، گفت: در سال‌های گذشته تیم من باز بازی می‌کرد و به همین خاطر هم گل زیاد می‌زدیم و گل می‌خوردیم، اما اکنون تغییر سیستم دادیم و به دنبال این هستیم که گل نخوریم. فلسفه من استفاده از بازیکنان گمنام و طرد شده است. ما توانستیم 40 بازیکن از لیگ‌های پایین‌تر به لیگ برتر تزریق کنیم. پول دادن به بازیکن هنر نیست استفاده بهینه از بازیکن هنر است که باشگاه ما آن را دارد. 

وی در پاسخ به این پرسش که به اعتقاد او چه تیمی پدیده لیگ برتر است گفت: به نظرم استقلال خوزستان پدیده فصل جاری لیگ بوده است. نمی‌خواهم از خودم تعریف کنم، اما با این بازیکنان و هزینه‌ای که شده نتیجه خوبی گرفته‌ایم. من به کشور مالی رفتم تا بازیکنی به نام موسی کولی بالی را جذب کنم و یا برای جذب خسوس به برزیل رفتم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ادامه داد: ما به قهرمانی فکر نمی‌کنیم، چون اگر بگوییم می‌خواهیم قهرمان شویم شاید بگویید که دنبال تعریف کردن از استقلال خوزستان هستیم. روش ما این است که تمرکز بچه‌ها به نخورد تا در پایان فصل مردم خوزستان را خوشحال کنیم، اینکه چطور می‌توانیم آنها را خوشحال کنیم، خدا می‌داند.

وی در مورد رقابت استقلال خوزستان با استقلال تهران در صدر جدول عنوان کرد: وقتی 17 هفته این کش و قوس ادامه داشته 13 هفته دیگر نیز می‌توانیم به این روند ادامه دهیم.

ویسی در خصوص شکست 2 بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس گفت: در این بازی خوب نبودیم و از قبل هم می‌دیدم که وضعیت بازیکنان مناسب نیست. بازیکنان این بازی را سینمایی می‌دیدند و دنبال جلوی آینه قرار گرفتن، رسیدن به تیپ و موهایشان بودند. خودم هم شکل دیگری داشتم. 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان با بیان اینکه با سیف‌اللهی مشکلی ندارد، خاطرنشان کرد: بازیکن وقتی سه اخطاره و یا مصدوم می‌شود از ترکیب بیرون می‌رود در این شرایط بازیکنان باید تلاش کنند که در ترکیب قرار بگیرند مطمئن باشید سیف‌الله به ترکیب بازیم‌گردد. 

وی در واکنش به این موضوع که بازیکنان و مربیان به راحتی از یکدیگر شکایت می‌کنند، گفت: ما الگوی ورزش در جامعه هستیم زشت و زننده است که اگر مثلا با امیر قلعه‌نویی بحثی دارم به دادگاه کشیده شود. در میان بحث‌ها یک نفر باید کوتاه بیاید و احترام مردم را حفظ کنیم. خوب نیست که فلان مربی از بازیکن شکایت کند یا بازیکن از مربی و یا از مدیر شکایت کند اگر با مربی بحث داریم و نمی‌خوهیم او را ببینیم 20 روز به همدیگر می‌خوریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پایان در پاسخ به این سوال که چرا با رسانه‌ها کمتر گفت‌وگو می‌کند خاطرنشان کرد: می‌خواهم تمرکزم روی تیمم باشد و از همه رسانه‌ها عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی پدیده 1 - 1 استقلال خوزستان(لیگ برتر ایران)