پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش پرداخت شود


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خواستار پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان آموزش و پرورش شد.

به گزارش ایسنا، علی نعمت چهاردولی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: به دلیل آنکه تذکر به وزیر آموزش و پرورش هیچ سودی ندارد من به شما عرض می کنم پاداش پایان خدمت بازنشستگان بعد از سه سال از بازنشستگی را چه زمانی می خواهید پرداخت کنید ؟ و آیا هنوز زمان آن نرسیده است؟

وی افزود: بازنشستگان استراحت و مسافرت نمی‌خواهند اما حداقل حق آن‌ها را بدهید که پول داروهایشان را پرداخت کنند. همچنین به وزیر کشور و رئیس سازمان مدیریت بحران و وزیر کشاورزی نیز متذکر می شوم که خسارت بیمه کشاورزی چرا پرداخت نمی‌شود و خسارت سرمازدگی و خشکسالی این قشر زحمتکش کی می خواهد پرداخت شود؟ در حالیکه در سال زراعی تمام شده،کشاورزان حتی پول خرید بذر را نیز برای کشت سال آینده ندارند.

نماینده ملایر در تذکر پایانی خود به وزیر اقتصاد گفت:‌ قرار بود یارانه کسانی که در آمد میلیاردی دارند را قطع کنید، نه کسانی که نان خالی هم برای خوردن ندارند. بعضی از این افرادی که یارانه شان قطع شده تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداداند و به اعتراض آن‌ها نیز هیچ اعتنایی نمی‌شود. در این شرایط فعلی کنترل تورم خوب است اما نه اینکه با رکود و سیاست های انقباظی و فشار به بخش های مختلف اقتصادی و قطع یارانه نیازمندان حجم نقدینگی را کاهش دهید و در آمد زندگی از مردم گرفته شود.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
نحوه پرداخت عیدی و پاداش پایان سال کارکنان دولت ابلاغ ش