سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



باز هم تلگرام قطع شد


باز هم تلگرام قطع شدایمنا/ همانطور که می دانید طی روزهای اخیر اپلیکیشن محبوب پیام رسان تلگرام دچار اختلالات شدیدی بوده است. شب گذشته تلگرام در کشورمان قطع شده و امکان دسترسی به این اپلیکیشن ساعاتی وجود نداشت.
کانکتینگ( ....Connecting) واژه ای است که این روزها وقتی به تلگرامتان مراجعه می کنید با آن مواجه می شوید. کلمه ای که دوستداران تلگرام را ناراحت می کند، چراکه نشان از قطع ارتباط در این پیام رسان است.
این واژ برای دوستداران تلگرام کمی ترس ایجاد می کند، ترس از قطع کامل شبکه یا همان فیلتر شدن آن. این مشکل را قبلا در وی چت و وایبر شاهد بودیم، حال آیا نوبت تلگرام است؟
داستان اختلالات اخیر تلگرام از 26 فروردین امسال شروع شد. در آن روز این اپلیکیشن برای ساعاتی در خاورمیانه، شمال آفریقا و اورپا دچار اختلال شده بود و پس از آن هم یکبار دیگر در 31 فروردین شاهد اختلالی چند ساعته در این پیام رسان موبایلی محبوب بودیم.
حالا شب گذشته 6اردیبهشت باز هم تلگرام قطع شد و ظاهرا همچون دفعات قبل، دست کم در ایران امکان دسترسی به آن وجود نداشت.
در پی اختلالت چند روز پیش تلگرام، مسئولین این شرکت،مشکل را به سرورهای این اپلیکیشن نسبت داده و هرگونه سناریوی دیگری را رد کردند.
مدت زیادی است که زمزمه های فیلتر تلگرام در کشورمان به گوش می رسد اما هنوز هیچ تصمیم نهایی برای فیلتر یا عدم فیلتر این اپلیکیشن صادر نشده است.
آنطور که از شواهد پیداست، این اختلالات مربوط به مسائل فنی در خود این اپلیکیشن بوده و ارتباطی با فیلتر آن در ایران ندارد.
پیام تلگرام در خصوص قطع شدن شب پیش:
شرکت تلگرام در این پیام نوشته است: برخی از کاربران اروپا و خاورمیانه دچار اختلالات ارتباطی شده اند. تا دقایقی دیگر این مشکل برطرف می شود.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایمنا


ویدیو مرتبط :
قطع دانلود خودکار تلگرام