ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پنالتی که در دقیقه ۸۳ برای رئال‌مادرید گرفته نشد


پنالتی که در دقیقه ۸۳ برای رئال‌مادرید گرفته نشدفارس/ تیم فوتبال رئال مادرید برابر مالاگ تن به تساوی یک بر یک داد اما در این بازی یک پنالتی روشن و مشخص از دید داور پنهان ماند.
در جریان دیدار دو تیم فوتبال مالاگا و رئال مادرید، داور این دیدار در دقیقه 83 صحنه خطای بازیکن مالاگا روی مودریچ را ندید و از این درگیری فیزیکی به راحتی گذشت.
لوکا مودریچ در دقیقه 83 در صورت عبور از بازیکن حریف هم در موقعیت مسلم گلزنی قرار می‌گرفت و هم می‌توانست دو بازیکن آزاد دیگر رئال مادرید را صاحب توپ کند اما خطای بازیکن مالاگا به روشنی او را نقش بر زمین کرد و در حالی که بازیکنان رئال مادرید به فکر انتخاب زننده ضربه پنالتی بودند متوجه شدند که داور این خطا را نادیده گرفته و دستور به ادامه بازی داده است.
پس از خطا روی مودریچ بازیکن دیگر مالاگا نیز روی او خطا کرد و با ضربه دوم به پای او، وی را مصدوم کرد.

کانال تلگرامی «کانال ورزش» را دنبال کنید telegram.me/canalevarzesh

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
ضربات پنالتی رئال مادرید - رم