سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



با ارزش‌ترین سیستم صوتی جهان


ریورز تن از طراحی بسیار آینده‌نگر سود می برد اما ویژگی های این سیستم صوتی تنها به ظاهر زیبا ختم نمی شود و کیفیت صدای فوق العاده ای را نیز ارائه می کند.

باشگاه خبرنگاران/ ریورز تن از طراحی بسیار آینده‌نگر سود می برد اما ویژگی های این سیستم صوتی تنها به ظاهر زیبا ختم نمی شود و کیفیت صدای فوق العاده ای را نیز ارائه می کند.

شرکت ژاپنی آنودیک ساپلای طی همکاری خود با «میچیو ساکاموتو» سیستم صوتی ریورز تن (River's Tone) را معرفی کرده است که احتمالا گران‌ترین بلندگوهای صوتی جهان محسوب می شوند.

ریورز تن سیستم صوتی رده بالایی است که به یک آمپلی فایر دوتایی اختصاصی و بدنه ای با کیفیت مجهز شده و از ظاهر چشمگیر طلایی سود می برد.

ریورز تن از طراحی بسیار آینده‌نگر سود می برد اما ویژگی های این سیستم صوتی تنها به ظاهر زیبا ختم نمی شود و کیفیت صدای فوق العاده ای را نیز ارائه می کند. این مجموعه دارای سه بخش است و بلندگوها در کنار یک آمپلی فایر یکپارچه شده با ابعاد و اندازه ای مشابه قرار می گیرند. به کارگیری طلا تنها برای ایجاد جذابیت ظاهری در سیستم صوتی ریورز تن نبوده بلکه این فلز گران بها به ارائه صدایی با کیفیت فوق العاده نیز کمک می کند.

سیستم صوتی ریورزتن از طراحی ظاهری کمینه گرا و بسیار زیبا سود می برد و هر بخش از آن به صورت دست ساز در ژاپن تولید شده است. بلندگوها دارای محافظ هایی سفارشی هستند که می توان حتی آنها را با الماس یا سنگ زیرکن مزین کرد. این سیستم صوتی با ظاهر نقره ای نیز در دسترس خواهد بود.

نسخه طلایی سیستم صوتی ریورز تن به نظر می رسد قیمتی در حدد 5 میلیون دلار خواهد داشت که آن را به گران‌ترین سیستم صوتی جهان مبدل می کند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
سیستم صوتی گرند زیرو پراید 111 - نمایشگاه سیستم صوتی 93