سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



یاسین: هنوز تاریخ دقیق مذاکرات صلح یمن تعیین نشده است


یاسین: هنوز تاریخ دقیق مذاکرات صلح یمن تعیین نشده است

فارس/ وزیر خارجه رئیس جمهور مستعفی یمن ضمن تکرار ادعاهای قدیمی خود درباره جنبش انصار الله گفته که تاریخ دقیق و محل برگزاری مذاکرات صلح یمن تعیین نشده است.

«ریاض یاسین» وزیر خارجه «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهور مستعفی یمن مدعی شده اقدامات جنبش انصار الله نشان می‌دهد که آنها قصدی برای مذاکره و رسیدن به راهکار ندارند و می‌خواهند حرف خود را به زور سلاح به کرسی بنشانند.

پایگاه خبری «عربی 21»، به نقل از یاسین هنوز موعد و محل مذاکرات صلح یمن که قرار است تحت نظارت سازمان ملل با حضور انصار الله، طرف‌های حامی علی عبدالله صالح رئیس جمهور پیشین یمن و هادی برگزار شود تعیین نشده است.

وزیر خارجه هادی همچنین جنبش انصار الله را به ارتکاب جرائم جنگی متهم کرد این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که در طول چندماه گذشته با ادامه حملات عربستان به یمن، سازمان‌های حقوق بشری اعلام کرده‌اند که این کشور از بمب‌های خوشه‌ای نامتعارف استفاده می‌کند.


ویدیو مرتبط :
مذاکرات صلح یمن در ژنو آغاز شد