سکانس برتر فیلم آخرین سامورایی + فیلم


در ادامه مطلب یکی از سکانس های برتر فیلم سینمایی آخرین سامورایی ساخت آمریکا را برای شما عزیزان آماده کرده ایم که میبینید.

آخرین سامورایی (the Last Samurai) فیلمی آمریکایی در ژانر تاریخی، اکشن و درام به نویسندگی جان لوگان که توسط ادوارد زوئیک کارگردانی و در سال 2004 اکران گردیده است.

فیلم آخرین سامورایی ، سکانس ماندگار سینما ، سکانس برتر فیلم آخرین سامورایینمایی از فیلم آخرین ساموراییعوامل فیلم مطالعه ی عمیقی بر فرهنگ شرق و ژاپن انجام داده اند که در لباس ها، صحنه آرایی و حتی روایت ظرایف سنت هاراگیری و چرایی وجودش مشهود است. جالب آنست که بدانید امپراتور نوجوان فیلم که آنقدر دیر و پس از گذشتن کار از کار به سخن می آید، همان امپراتور میجی بزرگ است که در زمان حکومت طولانی مدتش ژاپن را به بالاترین سطح توسعه و پیشرفت نسبت به نیاکان خود رساند و چه بسا او را از نیک ترین امپراتورهای سرزمین آفتاب هم نام برده اند، سرزمینی که شاه بیت غزل هایش را شکوفه های گیلاس می سرایند.

فیلم "آخرین سامورایی" نامزد چهار اسکار شد و در مجموع به 39 نامزدی در جشنواره های دیگر رسید که 15 بار منجر به کسب جایزه گردید. به شما پیشنهاد می کنم اگر تا به حال این فیلم را ندیده اید آن را به لیست دیدنی های خود در آینده اضافه کنید، پشیمان نمی شوید!

سکانس مرگ سامورایی که در ادامه تقدیمتان میگردد، صحنه ای تاثیر گذار از تقابل آخرین سامورایی ها با ارتش ژاپن است. خودتان این سکانس تاثیرگذار را ببینید.


ویدیو مرتبط :
سکانس برتر آخرین سامورایی ( نبرد در مه )