سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کنسرسیوم فروش لوله های پلی اتیلین در چهارمحال و بختیاری تشکیل می شود


شراره زارعان روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، هدف از تشکیل کنسرسیوم تولید و فروش لوله های پلی اتیلین را افزایش توان تولید و تلاش برای بقاء در عرصه رقابت با دیگر تولیدکنندگان عنوان کرد.
به گفته وی، تشکیل این کنسرسیوم، حضور در مناقصه ها با حجم بالا را امکان پذیر می سازد و در چنین شرایطی تولیدکنندگان کوچک توان رقابت با تولیدکنندگان بزرگ سایر استان ها را خواهند داشت.
زارعان افزود: کارخانه های لوله سازی پلی اتیلین هم اینک در استان دچار رکود هستند که تشکیل این کنسرسیوم برنامه ای برای تولیدات بهتر با توجه به شرایط بازار را فراهم می کند.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال وبختیاری نیز در همین رابطه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هم اینک 24 واحد صنعتی در زمینه تولید انواع لوله و اتصالات پلی اتیلن و p.v.c با افزون بر 158 میلیارد ریال سرمایه گذاری و زمینه اشتغال 390 نفر در استان فعال است.
سیدنعیم امامی افزود: این واحد ها هم اکنون با کمتر از 50 درصد ظرفیت به دلیل مشکلات مختلف از جمله معوقات بانکی، رکود در بازار فروش و کمبود نقدینگی فعالیت می کنند.
وی اظهار داشت: سالانه حدود 64 هزار تن لوله و اتصالات پلی اتیلن و p.v.c درچهارمحال وبختیاری تولید می شود.
قدمت تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن و p.v.c در چهارمحال و بختیاری به بیش از 30 سال می رسد.
7361/ 6014/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ترانه ترکی بختیاری ( استان چهارمحال بختیاری )