سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



آی تی آموزی/ آموزش جلوگیری از مصرف بیش از حد دیتا در تلفن های همراه


آی تی آموزی/ آموزش جلوگیری از مصرف بیش از حد دیتا در تلفن های همراهکلیک/ اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که از میزان زیاد استفاده دیتا و هزینه های زیاد آن ناراضی هستید، این مطلب راه های جلوگیری از مصرف بیش از حد دیتا را به شما آموزش می دهد.

برای کاربران اندروید و آیفون ، دیتای موبایل همیشه جزء نگرانی هایشان بوده است. خدمات تلفن به هیچ وجه ارزان نیستند و با توجه به ویدیو های HD و سایر رسانه های با کیفیت بالایی که می توانید پخش کنید، بالا رفتن مصرف دیتا اصلا عجیب نیست.

نرم افزار های اندروید که باعث کم تر مصرف کردن دیتا در هنگام جست و جو در اینترنت می شوند، بسیار موثر هستند. اما راه حل های بیشتری برای اطمینان از عبور نکردن از حد مجاز استفاده از دیتا و پرداخت نکردن هزینه های اضافی وجود دارد.

اگر خواستید که گوشی شما به هنگام رسیدن به حد نهایی استفاده از دیتا به شما هشدار دهد، به قسمت setting>data usage بروید. در این قسمت میزان استفاده کنونی دیتا را در یک نمودار مشاهده می کنید. در این بخش خطی وجود دارد که در کنارش اعدای نوشته شده است. با تغییر مکان این خط، می توانید میزان نهایی مصرف را مشخص کنید و به محض رسیدن میزان مصرف دیتا به آن خط، اخطار دریافت خواهید کرد. شاید ۷۵ درصد از میزان کل استفاده شما، عدد خوبی باشد.

برای اطمینان حاصل کردن از درستی اعداد حساب شده، چرخه ی حساب خود را که بالای نمودار است، بررسی کنید. برای این کار، به قسمت Dropdown بروید و گزینه Change Cycle را انتخاب کنید. با این روش شما تاریخ شروع و پایان را مشخص کرده اید.

اگر بخواهید می توانید بخش Set Celluar Data Limit را فعال کنید. در این بخش وقتی که میزان استفاده از دیتا به سر حد خود برسد، تلفن شما تمام ارتباطات‌ اینترنتی را قطع می کند. این روش بسیار مطمعنی است. اما این را در نظر داشته باشید ک دیگر قادر نخواهید بود از دیتای گوشی خود استفاده کنید، پس مراقب باشید.

به یاد داشته باشید که شما می توانید بازی هایی را که نیاز به اتصال اینترنت ندارند، انجام دهید. اگر شما مجبور بودید چند روزی را بدون اینترنت سپری کنید، می توانید تمام برنامه های خود را برای استفاده از اینترنت، مسدود کنید.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: کلیک


ویدیو مرتبط :
ویدئو: گزارش بیست و سی از طراح وزارت ارشاد برای عرضه گوشی تلفن همراه دانش آموزی