سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



زنگ خانه داری؛ قسمت دوم


نمناک/ اتو کشیدن کاری ساده به نظر میرسد اما برای انجام همین کار ساده نکاتی وجود دارد که اگر رعایت نشود نتیجه معکوس مثل سوختن یا برق افتادن لباس خوهد داشت.
اگر می خواهید خط اتوی شما با دوام باشد در محل خط اتو از زیر، کرک ها وپرز ها را کاملأ بردارید ودر محل خط اتو در زیرو داخل لباس مقداری صابون خشک بکشید ودر محل خط اتو در روی لباس یک پارچۀ مرطوب بگذارید وبا اتوی داغ محل را اتو کنید.
اتفاق می افتد که پس از اتو کشیدن بر روی شلوار یا اشیاء اتو شده برق می افتد برای جلوگیری از این کار قبل از اتو کشیدن مقداری آب به همراه سرکه به محلی که می خواهید اتو بکشید بپاشید و هیچگاه اتو را مستقیمأ روی لباس نگذارید بلکه از روی یک پارچه کتانی اتو کنید.
برای جلوگیری از برق افتادگی روی لباس های به خصوص تیره رنگ و از جنس های نخی، ابریشمی، رایون و مانند این ها دو راه وجود دارد:
۱) لباس را از قسمت داخلی اتوکشی کنید.
۲) از تکه پارچه ای نخی و نمدار استفاده کنید، به این ترتیب که هنگامی که از صاف قرار گرفتن لباس بر روی میز اتو مطمئن شدید، تکه پارچه نمدار را روی آن پهن کرده و اتوکشی را بر روی سطح آن پارچه انجام دهید. حال اگر باز هم مشکل برق افتادگی به خصوص بر روی درز ها با تمام این تمهیدات ایجاد شد تکه پارچه ای را خیس کرده و بر روی سطح برق افتاده بمالید در ضمن بقیه قسمت های لباس را با کمک پارچه ای ضخیم تر اتو کنید.
اگر احساس کردید اتو به پارچه شما می خواهد بچسبد برای جلوگیری از چسبیدن اتو از این روش استفاده کنید؛ اتو را روشن بگذارید پس از اینکه داغ شد مقداری صابون خشک را به کف آن بمالید وبعد آن را برروی سطح یک روزنامه یا مجله کافی به آرامی حرکت دهید.
مخاطبان عزیز و همراهان همیشگی آخرین خبر، نکات خانه داری خود را در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
زنگ زدن زنگ خانه