ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



امیر قبلی قطر قول داده بود تعدادی از بازی‌های جام جهانی 2022 را به ما بدهد!


امیر قبلی قطر قول داده بود تعدادی از بازی‌های جام جهانی 2022 را به ما بدهد!

خبرآنلاین/ علی سعیدلو می گوید با امیر قطر حرف زده بوده که ایران میزبان تعدادی از بازی های جام جهانی 2022 باشد!
علی سعیدلو معاون پیشین محمود احمدی نژاد در سازمان ورزش وقت ، همچنان می گوید قرار بوده ایران میزبان تعدادی از بازی های جام جهانی 2022 در قطر باشد. او در این باره به خبرانلاین می گوید:«دقیقا یادم هست که همان روزها دیداری با امیر قطر داشتیم. آنها تازه میزبانی را گرفته بودند و اصلا برایش برنامه ریزی نکرده بودند ، به دلیل نزدیکی و توان بالایی که کشور ما داشت ، دوست داشتند تا در این میزبانی با آنها همکاری کنیم.»
اما این همکاری ها قرار بود چه جنسی داشته باشد؟ او می گوید:« در پروژه های ساخت و ساز به ما پیشنهاد دادند و البته چون ان موقع قرار بود بازی ها در تابستان برگزار شود ، بحث شد تا تعدادی از بازی های دور مقدماتی در ایران باشد. به هر حال آنجا خیلی در فصل تابستان گرم است و خیلی از شهرهای ما این ویژگی را داشتند که با شرایط آب و هوایی معتدل ، میزبان بازی های جام جهانی باشند. »
البته همان زمان هم معلوم بود این درخواست عملی نیست. این پیشنهاد را چه کسی داد و چه پاسخی شنید؟ سعیدلو می گوید:«پیشنهاد از طرف من بود. من این جمله را به امیر قطر گفتم و او هم استقبال کرد و گفت تلاش می کند تا تعدادی از بازی ها را به ایران بدهند. ولی خودمان هم می دانستیم انجامش کار سختی است. البته الان دو اتفاق افتاده است ، اول اینکه امیر قطر عوض شده است و دیگری اینکه بازی ها را برای خنک شدن هوا به زمستان منتقل کرده اند. ولی آن زمان امیر قطر از پیشنهاد ما به شدت استقبال کرد و می خواست که این اتفاق بیفتد.»

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
انیمیشن جام جهانی 2022 قطر