ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پیغام راموس برای هواداران رئال مادرید


پیغام راموس برای هواداران رئال مادریدورزش 3/ رئال مادرید در حساس ترین مقطع فصل خود قرار دارد و برای امیدوار ماندن به قهرمانی در چمپیونزلیگ، روز سه شنبه باید با اختلاف سه گل ولفسبورگ را مغلوب کند.
چهارشنبه گذشته کمتر کسی تصور می کرد که رئال مادرید پس از فتح نوکمپ، در فولکس واگن آرنا برابر ولفسبورگ 2-0 مغلوب شود. بسیاری صعودی آسان برای رئال را متصور بودند اما حالا کهکشانی ها برای راهیابی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان باید دست به کار بزرگی زده و ولفسبورگ را در برنابئو گلباران کنند. رئال امروز در زمین خود میزبان ایبار است در حالیکه همه هواداران این تیم منتظر بازی سه شنبه برابر ولفسبورگ هستند.
سرخیو راموس، کاپیتان رئال که از ضعیف ترین بازیکنان تیمش در بازی رفت برابر ولفسبورگ بود، در توئیتر خود با انتشار عکس زیر نوشت:" ما بازیکنان و شما هواداران، به کمک هم و با اتحاد قادر به پشت سر گذاشتن هر چالشی خواهیم بود."
راموس به نوعی از هواداران رئال خواسته است تا جوی متفاوت در روز سه شنبه ایجاد کرده و با تشویق های خود راه برای صعود رئال را هموار کنند.

منبع: ورزش 3


ویدیو مرتبط :
آخرین پیغام کارلو آنجلوتی به هواداران رئال مادرید