سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



امروز حضور همه دلسوزان انقلاب وظیفه اخلاقی است/ مجلس آینده می تواند زمینه ساز حضور نسل جوان در عرصه مدیریت کشور باشد


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : اشراقی یادآور شد: از همین رو بنده که با لطف و دعوت بزرگان و دوستان مواجه بودم، تصمیم گرفتم تا در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران حضور یابم و در صورت تشخیص مردم عزیزمان در سنگر مهم تقنینی کشور به ایفای نقش بپردازم.

نوه گرامی امام خمینی گفت: مجلس آتی هم می تواند محلی برای حضور نسل جوان و هم زمینه ساز و حامی فعالیت آنان باشد.

 حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی پس از ثبت نام در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات کشور در گفت و گو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، در خصوص دلیل کاندیداتوری در این انتخابات، اظهار کرد: امروز در مرحله ای از دوران حیات نظام جمهوری اسلامی ایران قرار داریم که حضور همه علاقه مندان، دلسوزان و منتسبان به انقلاب در جهت خدمت، امری ضروری و وظیفه ای اخلاقی است.

وی افزود: با توجه به گذر کشور از بحران ها و سختی های داخلی و خارجی، امروز هرکس که فکر می کند توان خدمت در جهت اعتلای نظام را دارد باید به عنوان نامزد وارد انتخابات شده و خود را در معرض رأی مردم شریف قرار دهد تا مجلسی برخوردار از وزن سیاسی و فکری بالا و دارای تنوع سلایق تشکیل شود.

اشراقی یادآور شد: از همین رو بنده که با لطف و دعوت بزرگان و دوستان مواجه بودم، تصمیم گرفتم تا در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران حضور یابم و در صورت تشخیص مردم عزیزمان در سنگر مهم تقنینی کشور به ایفای نقش بپردازم.

نوه گرامی امام خمینی در پاسخ به سوال دیگری در مورد دغدغه های اصلی وی در جریان ورود به عرصه انتخابات، یادآور شد: یکی از مسائل مهمی که در برهه زمانی فعلی با آن رو به رو هستیم، خیل عظیم نسل جوان کشور است که پس از طی مدارج علمی مشتاق و مستعد حضور در عرصه مدیریتی، تصمیم گیری و تصمیم سازی هستند؛ از این جهت فکر می کنم مجلس آتی هم می تواند محلی برای حضور این نسل جدید و باانگیزه و هم زمینه ساز و حامی فعالیت آنان باشد.


ویدیو مرتبط :
حضور حجت الاسلام احرابی در مباحث اخلاقی رهبرمعظم انقلاب