سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رژه باشکوه ارتشی‌های گیگابایت


رژه باشکوه ارتشی‌های گیگابایتشهر سخت افزار/ گیگابایت، از تولیدکنندگان بر‌تر مادربرد و کارت گرافیک، با افتخار هرچه تمام سری جدیدی از مادربردهای رده بالای خود را تحت دو خانواده X170 و X150 و با بهره گیری از دو چیپ ست C236 و C232 اینتل معرفی کرد. افزون بر پشتیبانی از پردازنده‌های Xeon E3-1200 v5 و ماژول‌های حافظه ECC DDR4، این مادربرد‌ها از پردازنده‌های نسل ششمی Core i3 ،Pentium و Celeron نیز پشتیبانی می‌کنند.

نسل جدید پردازنده‌های Xeon اینتل با فناوری ساخت 14 نانومتری و ریزمعماری Skylake تویلد می‌شود. قابلیت اصلی این سری جدید از پردازنده‌ها، پشتیبانی ماژول‌های حافظه DDR4 است که افزایش چشمگیر سرعت و ظرفیت را به ارمغان می‌آورد. افزون بر آن، چیپ‎ست‌های سری C230 اینتل قابلیت‌های مدیریتی بهبود یافته را در کنار پهنای باند بیشتر برای درگاه‌های ورودی-خروجی و پردازنده گرافیکی مجتمع قوی‌تر، را با خود دارند.

با معرفی مادربردهای X170-Extreme ECC، X150-PRO ECC و X150M-PRO ECC، کاربران می‌توانند از حافظه‌های ECC بهره بگیرند. با بکارگیری این ماژول‌های حافظه، از دست رفتن داده‌ها بر اثر مشکلاتی نظیر نوسان برق و کرش سیستم از میان برداشته می‌شود. به منظور ارائه بهترین سازگاری ممکن با کارت‌های توسعه، شکاف PCIe نخست مادربردهای جدید X170 و X150 گیگابایت دارای پهنای گذرگاه x16 نسل سوم است که مستقیماً از پردازنده گرفته می‌شود. این شکاف توسعه پهنای باند عظیم 128 گیگابیت بر ثانیه را برای کارت‌های گرافیک حرفه‌ای به ارمغان می‌آورد.

برخی مدل‌ها از این مادربردهای جدید به کنترلر USB 3.1 ساخت اینتل مجهز هستند که بهترین کارایی را میان تمامی درگاه‌های USB 3.1 ارائه می‌کند. درگاه‌های USB 3.1 پهنای باند تا 10 گیگابیت بر ثانیه را ارائه می‌کنند. به منظور پشتیبانی از درایوهای SSD پرسرعت، گیگابایت کانکتور M.2 را با بهره گیری از 4 خط PCIe نسل سوم تعبیه کرده است که نرخ تبادل بسیار بالای 323 گیگابیت بر ثانیه را به ارمغان می‌آورد.

مادربرد X170-Extreme ECC گیگابایت به پیشرفته‌ترین کنترلر شبکه دنیا، Killer E2400 مجهز است. این تراشه دارای فناوری نرم افزاری ویژه‌ای به منظور تشخیص خودکار بسته‌های داده مربوط به بازی است و با اولویت بخشی به آن‌ها، لگ زدن، فریز شدن و وقفه را در گیمینگ آنلاین از میان بر می‌دارد.
تم ارتشی مادربردهای جدید گیگابایت، زیبایی فوق العاده‌ای آن‌ها بخشیده است.


منبع: شهر سخت افزار


ویدیو مرتبط :
رژه جالب ارتشی