سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



معرفی کنوانسیون 2017 راهنمایان گردشگری جهان به میزبانی ایران


به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فریدون اللهیاری پیش از ظهر امروز در مراسم رکاب‌زنی دوچرخه‌سواران سایکلتوریست از نوشهر تا بوشهر به عنوان حامی کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری ایران 2017 گفت: این گروه پس از طی کردن شهرهای کاشان، مشهد اردهال، نیاسر و شهر زیرزمینی نوش‌آباد، امروز در شهر گنبدهای فیروزه‌ای حضور پیدا کرده اند.

وی با اشاره به شعار این گروه از راهنمایان گردشگری افزود: این گروه با شعار «ایران، مردمانی مهربان با آغوشی باز، فرهنگی کهن و پر رمز و راز» آمده و فعالیت آن‌ها باعث خواهد شد که بسترها و زمینه‌های لازم برای ایجاد تحول بزرگ در صنعت گردشگری ایران به وجود آید.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خاطرنشان کرد: این گروه از رکاب‌زنان با شعار «تدبیر برای آب، ورزش برای زندگی»، مسیر نوشهر تا کاشان را طی کردند و امروز وارد شهر گنبدهای فیروزه‌ای شده‌اند تا بعد از عبور از شیراز، وارد بوشهر شوند.

وی اظهارداشت: طبق اطلاعات به‌دست آمده، این گروه همچنین قرار است مسیر هزار و 400 کیلومتری خود را با هماهنگی و همکاری یکدیگر طی کند.

اللهیاری در ادامه تصریح کرد: کنوانسیون جهانی راهنمایان گردشگری، سال گذشته در شهر پراگ و با حضور 41 کشور برگزار شد که خوشبختانه ایران امسال توانست میزبانی کنوانسیون جهانی سال 2017 را از آن خود کند.

انتهای پیام/63056/صا20


ویدیو مرتبط :
شعار کنوانسیون 2017 راهنمایان جهان - خانه زنجانچی - قزو