سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تصادف خونین اتوبوس و تریلر در اصفهان


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قائم مقام سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام وقوع حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در آزادراه بادرود – نطنز اصفهان، اظهار کرد: در این حادثه 17 تن مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش انتخاب، مرتضی سلیمی با اشاره به این که در ساعن 5:45 امروز یک دستگاه اتوبوس با تریلر در کیلومتر ۱۲ آزادراه بادرود – نطنز(نرسیده به پل جزن) برخورد کرد، گفت: در این حادثه ١٧تن مصدوم شدند که 7 تن از آنها از سوی هلال‌احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.

بنابر اعلام اداره‌کل روابط‌ عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر، وی با اشاره به انجام عملیات رهاسازی برای شش تن از حادثه‌دیدگان، عنوان کرد: در این حادثه پنج تیم عملیاتی شامل ١٤ امدادگر و نجاتگر خدمات لازم را به هموطنان ارائه دادند.


ویدیو مرتبط :
تصادف خونین اتوبوس با کامیون