علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



نخستین ساعت هوشمند جهان با دو نمایشگر


نخستین ساعت هوشمند جهان با دو نمایشگرفرارو/ محققان دانشکده دارتموث آمریکا، نمونه ای از نخستین ساعت هوشمند جهان را طراحی کردند که دارای دو نمایشگر است .
فناوری Doppio یک ساعت هوشمند با دو نمایشگر حساس به لمس است. یکی از این نمایشگرها از روی مچ دست جدا شده و می‌تواند در بالا یا کنار نمایشگر دیگر برای نمایش انواع مختلف اطلاعات از آب‌وهوا و زمان گرفته تا موسیقی چسبانده شود.
محققان با استفاده از این نمونه به بررسی چگونگی استفاده افراد از این شکل از ساعت‌های هوشمند پرداختند. آن‌ها با این نمونه اولیه یک آزمایش کنترل شده برای ارزیابی مدت انتقال بین تنظیمات و ترجیحات ذهنی انجام دادند. آن‌ها نتایج این دو تحقیق را برای تولید مجموعه‌ای از ویژگی‌ها و ملاحظات طراحی برای اعمال این فضای تعاملی بر کاربردهای ساعت هوشمند ترکیب کردند.

این سیستم در "نشست CHI: فاکتورهای انسانی در سیستم‌های محاسباتی" ارائه شده است.





منبع: فرارو


ویدیو مرتبط :
نوکیا هم مشغول ساخت ساعت هوشمند با چند نمایشگر