سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



شهید احمد، مدیر اجرایی سونی از این شرکت جدا شد


شهید احمد، مدیر اجرایی سونی از این شرکت جدا شد

شهید کمال احمد، یکی از شناخته شده ترین چهره های سونی و برند پلی استیشن برای گیمرهایی است که به خوبی پیگیر اخبار کنسول های محبوب خود هستند. احمد را می توان یکی از کلیدی ترین مدیران سونی در زمینه تامین محتوای کنسول های بازی این شرکت دانست.

در حالی که بازدهی مالی بخش سرگرمی های سونی بسیار عالی است و مدیران روزهای خوبی را می گذرانند، دغدغه های ذهنی شان را نباید نادیده گرفت. پس از جک ترتون، حالا نوبت به شهید کمال احمد رسیده تا بخواهد یک بار دیگر به جمع بازی سازها بپیوندد و محتوایی تولید کند.

احمد تا کمتر از یک ماه دیگر و پس از ده سال فعالیت در سونی، این شرکت را به مقصد استودیوی بازی سازی جدید خود ترک خواهد کرد. وی به مدت 25 سال از توسعه و ساخت بازی ها فاصله گرفته بود و حالا زمان آن فرا رسیده تا یک بار دیگر شاهد محتوایی از سوی احمد باشیم.

شهید کمال احمد می گوید اگرچه تصمیمی که گرفته برای تیم پلی استیشن ناراحت کننده بود اما آن ها به خوبی شوق و انگیزه اش برای ساخت بازی را درک کرده اند و پشتیبان اش بوده اند. با این حال، به زودی جایگزینی برای احمد انتخاب خواهد شد و هیچ تغییری در استراتژی های سونی در راستای حمایت از بازی سازان به وجود نمی آید.

منبع: DualShockers

برچسب‌ها:Shahid Ahmadپلی استیشن ۴پلی استیشن ویتاسونیشهید احمدشهید کمال احمد

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
‫مدیر اجرایی شرکت ها‬‎