سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تصمیم‌گیری در خصوص انتخاب اِلمان میدان انقلاب با ما نیست/ فقط مجری هستیم


به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، عیسی‌علیزاده در جمع خبرنگاران در خصوص میدان انقلاب گفت: به 3 هنرمند سفارش طرح المان میدان انقلاب را داده‌ایم که آنها ماکت را آماده کرده‌اند.

وی ادامه داد: تصمیم‌گیری در خصوص انتخاب المان، شورای اسلامی شهر تهران، شخص شهردار و مدیریت شهری است البته در آن جلسه ما هم نظر خودمان را اعلام می‌کنیم اما در نهایت ما مجری هستیم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران در خصوص طرح استقبال از بهار این سازمان گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته و از 15 اسفند تا 15 اردیبهشت طرح استقبال از بهار را اجرا می‌کنیم.

علیزاده افزود: ساماندهی المان و نقاشی‌های دیواری، حذف زوائد از جمنله اقدامات در طرح استقبال از بهار است.

وی به تبلیغات انتخابات مجلس و خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: در حال حاضر فضای شهری از تبلیغات پر شده است و بعد از تبلیغات مجلس و خبرگان رهبری طرح استقبال از بهار را آغاز می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران از اجرای هفت‌سین در 22 منطقه برای نوروز خبرداد و گفت: فراخوان در این زمینه داده‌ایم تا کارهای هنری بر روی تخم مرغ‌های رنگی انجام شود و آثار خوب را در این زمینه انتخاب کرده‌ایم.

انتهای پیام/

http://fna.ir/V4SFIL


ویدیو مرتبط :
تصمیم جالب بنیامین: اسمش را شما انتخاب کنید!!!